Candy crush-peli fb:ssä.
Siis miten ihmeessä tuossa pelissä voi edetä jopa tasolle 140+, itse olen jumissa tasolla 8 enkä pääse millään eteenpäin, aina jää pari hyytelöä joita en saa poistettua.. enkä ala oikealla rahalla ostamaan mitään.
Moni kavereista tosi pitkällä, miten mahdollista?
Kommentit (10)
Minä aloin hiljattain pelata tuota ja olen nyt tasolla 536. Olen työtön ja pelaan liikaa :-) Siinä kehittyy ajan kanssa, oppii miettimään siirtoja vähän eteenpäin ja näkemään tilaisuudet erikoiskarkkien tekemiseen.
Sama koskee Rovion Juice Cubes peliä! Pitäisi vaan olla ostamassa kaikkea jotta pääse pelaamaan ja tasolta toiselle!
Ilman ostoja olen pelannut tasolle 765. Mulla on ainakin hirvee himo päästä edemmäs ja edemmäs, vaikka mittelöintikaverini on jumahtanutkin yli sata tasoa alemmas :D
Satsaa niiden hyytelöiden rikkomiseen heti alusta lähtien ja yritä samalla saada paljon erikoiskarkkeja. Oon jossain tasolla 160 tms. muistaakseni.
Saako tämän pelin hommattua iPadillekin?
Itse oon tasolla 584 ja nyt vasta ensimmäisen kerran jäin jumiin.
Hahaa. Mä ajattelin, että olenko hulluksi tulossa, kun ykskaks tuhannennen kerran kun pelaat jotain leveliä, niin pääset oudosti läpi. Et ehdi edes tajuta, että mitä siinä kävi.
Tyttärelle tuumasin yhden kerran, että tää peli kyllä pelaa itsensä läpi. Että taatusti antaa jotain helpotusta ykskaks... Ja olin oikeassa :)
Eli pitää hemmetin monta kertaa vain kokeilla, niiin jossain vaiheessa se antaa sen helpotuksen.
Heh, taitaa olla jo aika noloa, että olen päässyt kaikki läpi mitään maksamatta. Normaalissa 800 ja unimaailmassa 530. Lisää sain mun puolesta tulla vähän tiuhempaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:33"]
Saako tämän pelin hommattua iPadillekin?
[/quote]
saa
Mä olen 133 tasolla. Ja en ole ostellut mitään koskaan. Siinä pitää saada aika paljon niitä erikoiskarkkeja, niin pääsee eteenpäin. Välillä aika tuuripeliä myös. Ja joskus, kun on oikein kauan jumittanut jossakin kohdassa, niin peli alkaa antamaan sulle "helpotusta", eli näitä erikoiskarkkeja, huomaat sen kyllä. Nyt mä olen enimmäkseen siirtynyt pelaamaan Candy Crush Soda-peliä, jotenkin hauskempi. Tsemppiä, kyllä sä siitä pääset eteenpäin, tuohan on vielä aika helppo taso, kun olet noin alussa.