Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tällaisen miehen??

Vierailija
04.01.2015 |

Elikkä oon tälläinen 17v nainen, tykkään LV laukuista Dioriista ja kaikesta kalliista. Tykkään kikattaa frendien kanssa ja haluaisin chihuahuan. Haluaisin kalliita harrastuksia kuten matkustelu, kauneudenhoito, merkkiautojen keräily, merkkilaukkujen keräily, sukellus, veneily, lentely, laatuviinien maistelu, antiikin keräily.

Niin kertokaa miten löydän tällaisen miehen:

1. Rikas mies jolla on oma hotelli jota hän pyörittää Välimerellä tai Karibiliassa, miehen pitäisi olla myös mukava, komea/normaalin näköinen, huumoritajuinen ja antelias

2. Mies joka on malli/näyttelijä/jokin muu sellainen

Onko sinulla tällainen mies ja miten saavutit? koitko kateutta ja kilpailua muiden naisten kanssa kerro esimerkki jos kyllä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kertoisko vai eikö?

psss.. hys hiljaa tässä tulee salaisuus!

löysin halvan äkkilähdön turkkiin ja hotellissa oli töissä Sikarikas ja Sikakomea mies joka flirttaili mun kanssa kaiken aikaa =) sen jälkeen selvisikin että mies on sinkku ja sovittiin treffit <3 pian mies jo kosikin ja menimme naimisiin B&Bn omistajan kanssa! Aito tuhkimotarina, ryysyistä rikkauksiin ja rakastuminen viikossa!

Vierailija
2/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unestas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kaikkea en voi sulle tarjota, mutta mites olis tällainen 42v mies Siikajoelta. Mulla on 12 vuotta vanha Volvo (490t. ajettu vasta, diesel-koneella) ajokoira, melkein maksettu omakotitalo ja muutama hehtaari metsää.

Vierailija
4/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa sä vaan haluat.

Vierailija
5/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän