Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat asiat mitä olette nähneet uimahalleissa.

Aloittaja 2003
27.10.2021 |

Oli tarkoitus kommentoida jo olemassa olevaan keskusteluun jonka tänään Bongasin täältä, mutta olisiko ylläpito poistanut kun en enää löydä, mutta katsotaan mitä tälle käy :D

Otetaan ny tän ideaksi se sama mikä aiemmassakin oli että jakakaa oudoimpia asioita joita uimahalleissa olette nähneet ja sit mieluusti vain oikeesti tosia juttuja eikä mitään valeita.

Mulla oudoin oli varmaan kun olin isän kaa 10vuptiaana uimahallissa saunaosastolla ja toisella puolella saunaa oli kaksi vanhaa noin 60 tai 70vuotiasta miestä jotka jutteli kovaan ääneen kaikkea mikä ei todellakaan sopinut lapsen korville ja sit toinen niistä pieraisi oikein pitkän pierun ja kummatkin alkoivat nauramaan kovaan ääneen ja kiroilivat samalla. tässä vaiheessa isä otti mua kädestä kii ja melkein kiskoi pois saunasta ja mulle sanoi etten saa sit käyttää noita sanoja joita ne papat käytti. Ihan kuin en olisi jo kirosanoja kavereilta oppinut😂

Mietityttää kanssa se että mikä tulkitaan itsetyydytykseksi koska uimahallien suihkuissa näkee ajoittain miesten etenkin nuorten pesevän vehkeensä aika pitkän kaavan mukaan. Ensin saippuoivat vehkeitään tuplasti kauemmin kuin muuta kroppaansa ja sitten vetelevät esaria varmaan sata kertaa sen pesun aikana ainakin lievässä stondiksessa katseet usein vieressä suihkuttelevaan henkilöön vaivihkaa. Mielestäni tämä on jo jonkinlaista itsetyydytystä ja voi häiritä jotakuta ja mielestäni suihkuosastolle pitäisi saada valvoja aivan samoin kuin aulaan ja altaille.

Sitten aktiivisena uimarina olen toki törmännyt usein näihin suihkuun kuseksijoihin ym mutta ne nyt ovat niin tavallinen juttu että ei edes kiinnosta. Valitsen vain suihkun jonka läheisyydessä ei muita ole niin en joudu seisoo kusi vedessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimahallissa ja joku muori pesi suihkussa jalkoväliään pitämällä uimapukua jalkojensa välissä ja vetämällä sitä edestakaisin etu- ja takapuolelta. Sitten vaan uimapuku puku päälle ja altaaseen... 

Vierailija
2/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias tyttö miesten saunaosastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/1070714/ketju/oudointa_mita_olet_nahnyt…

Jos nyt kuitenkin jatkettaisiin sitä vanhaa ketjua.

Vierailija
4/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-vuotias tyttö miesten saunaosastolla.

Eiköhän aloittaja ollut poika.

Vierailija
5/8 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mummeli pesi sellaisella pitkäkahvaisella selänpesuharjalla myös jalkovälin, hiukan puistatti ajatuskin asiasta tai sitten mummo oli karaissut itsensä jo hyvin :D. Ja ihan itse nähty eli ei ole urbaanilegendaa.

Vierailija
6/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaikeasta kehitysvammasta kärsivä ainakin 15vuotias poika naisten saunaosastolla äitinsä kanssa. Kuolasi ympäri lattiaa ja mölisi KOVAAN ääneen jotain mistä ei saanut selvää ja katseli kaikkia jotka suihkulla tai saunassa oli. Tuntui tosi häiritsevältä kun naisten puolella ainakin fyysisesti 15vuotias poika kuolaa, läähättää ja mölisee jotain. Kävin aulassa ilmoittamassa asiasta samalla kun lähdin ja sielä oltiin pahoillaan ja sanottiin ettei se ole sääntöjen mukaista ja että asiasta mainitaan näille kahdelle kun tulevat palauttamaan pukukaappien avaimet.

Vierailija
7/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli sellanen yllätys uimahallin saunassa että löylykiulun veden seassa kellui mitä ilmeisimmin jonkun siemennesteet🤢🤮

Vierailija
8/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskin tilanne oli kun yhdellä miehellä oli omat saunakaljat mukana ja oli ottanut jo ennen hallille menoa ja se päättyikin siihen että tämä jätkä sammu saunaan ja kun ei sitä niin tolkkuihin kukaan saanut että se olisi liikkeelle päässyt niin lopulta vartijat veivät hänet pihalle saunasta.