Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikäisillä valoisammat tulevaisuudennäkymät loppuelämän ajaksi verrattuna niihin jotka tällä hetkellä lapsia?

Vierailija
27.10.2021 |

Miten on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta keski-ikäinen eli vielä ns. hyvääkin aikaa. Toistaalta pennut ei tiedä paremmasta paitsi mitä nähnyt netistä. Paha sanoa kumpi pahempi/parempi

Vierailija
2/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta keski-ikäinen eli vielä ns. hyvääkin aikaa. Toistaalta pennut ei tiedä paremmasta paitsi mitä nähnyt netistä. Paha sanoa kumpi pahempi/parempi

Totta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan brandya valtion kustannuksella ja nautin elämästä. Toisaalta, olen tehnyt pitkän päivätyön teidän nuorempien nykyisen elintason hyväksi ja ansainnut valtiolle huimat summat rahaa, myös veroina. Paljon enemmän kuin ehdin koko elinaikanani verovaroja kuluttaa. Loppuelämä on toivottavasti edelleen onnellinen.  

Vierailija
4/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö keskisik

Isilläkin voi olla kidzejä vai mikä sun pointti oli

Vierailija
5/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa että hullummaksi vaan menee maailmanmeno. Itse olin onnekas ja sain elää hyvän ja turvallisen lapsuuden ja aikuisuuden. Vanhuus vähän pelottaa.

Vierailija
6/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, parhaat ajat on eletty ja tulevaisuus tulee olemaan helvetillistä aikaa suurimmalle osalle maailman väestöstä, kiitos  kuuluu aktivisteille ja muille vastaaville, järki on heitetty romukoppaan, on vain visioita.

Vierailija
7/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että maailma menee vielä hetken huonommaksi ja sitten kohta paremmaksi. Eli uskon että ne jotka ovat nyt vaikka teinejä tulevat elämään paremmassa maailmassa keski-ikäisinä kuin nyt viiskymppiset. Uskon että teknologia ratkaisee monta asiaa. 

Vierailija
8/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, keski-ikäiset voivat ajatella ettei tarvitse kestää enää kauaa.

Vierailija
9/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan