mistä kauniita rintsikoita isorintaiselle?
Paikallisessa liivikaupassa ei E-kuppisia rintsikoita ollut kuin mummomallisia.
Kommentit (26)
E-kuppisia liivejä löytyy ainakin Prismasta, Citymarketista ja Kappahlista. Cubuksessakin taitaa olla niitä sekä vähän kalliimmalla hinnalla Change-liikkeistä. Turussa ainakin on myös Husso-liikkeitä 2 kpl joista voi myös halvalla niitä löytyä. Itse kun omaan myös tuon E-kupin numerossa 75.
Laihduta. Niin minä tein, jajohan alkoi löytymään sopivia liivejä vaikka marketista ja kauniita vaatteita mistä vain. Kyllä kannatti.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:32"]Laihduta. Niin minä tein, jajohan alkoi löytymään sopivia liivejä vaikka marketista ja kauniita vaatteita mistä vain. Kyllä kannatti.
[/quote]
olen laihtunutkin aika paljon. Tissit vaan on ja pysyy.
E-kuppi ei ole koko. Mitä koko suunnilleen etsist? 70E, 90E vai 105E?
Ja minkälainen liivi on mielestäsi kaunis? Mikä on etsimäsi malli eli leikkaus? Ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
bravissimo.com
figleaves.com
Freya merkkiset liivit ovat mielestäni kauniita ja aika edullisia, niitä saa muistaakseni kummastakin noista kaupoista.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:37"]E-kuppi ei ole koko. Mitä koko suunnilleen etsist? 70E, 90E vai 105E?
Ja minkälainen liivi on mielestäsi kaunis? Mikä on etsimäsi malli eli leikkaus? Ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
[/quote]
80E. Mutta tuolla paikallisessa liikkeessä koot loppuvat 80D:hen.
Opiskelijana ei hirveän kalliisiin liiveihin ole varaa.
Kotimainen Primadonna. Kelpaa Englannin kuningattarellekin eikä ole mummomainen joskohta ei mikään lutkamainenkaan.
Itse suosin Marlies Dekkers-merkkiä. Saa ainakin Stockalta ja Sokokselta. Kokoni on 70F.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:36"]
Bravissimo.com
[/quote]
Tää on ihana! Värikkäitä, kohtuuhintaisia. On kuin karkkikauppa. Miinusta hidas toimitus.
Ja huom. Bravissimon koot ei ole samat kuin changen höpöhöpökoot, vaan samat kuin vaikka Triumfilla.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:39"]
Kotimainen Primadonna. Kelpaa Englannin kuningattarellekin eikä ole mummomainen joskohta ei mikään lutkamainenkaan.
[/quote]
Primadonna ei ole suomalainen merkki, jos sitä tarkoitat kotimaisuudella. Hyviä liivejä tekevät kylläkin, suosittelen ap:lle.
3nen viestin vastaaja: Itse olen työtön enkä todellakaan maksele 15 euroa enempää rintaliiveistä. Mutta noista mainitsemista paikoista saa halvalla kun etsii.
No jos on rintojen alta laiha kuten minä ja tarvii ison kuppikoon, eikä Sokokselta eilä Stockmannilta löydy 70 cm alamitalla tarpeeksi isoa kuppikokoa, niin olkoon sitten kokoni höpöhöpö. 70J
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:37"]E-kuppi ei ole koko. Mitä koko suunnilleen etsist? 70E, 90E vai 105E? Ja minkälainen liivi on mielestäsi kaunis? Mikä on etsimäsi malli eli leikkaus? Ja kuinka paljon olet valmis maksamaan? [/quote] 80E. Mutta tuolla paikallisessa liikkeessä koot loppuvat 80D:hen. Opiskelijana ei hirveän kalliisiin liiveihin ole varaa.
[/quote]
Siinä tapauksessa suosittelen noita samoja brittiläisiä nettikauppoja, jotka mainittiin. Figleaves, Bravissimo, Brastop. Suomessa Lumingerie.
Brittikokosi on suunnilleen 36DD. Merkkejä on lukuisia. Freya, Fantasie, Elomi, Panache, Cleo, lienevät sellaiset, joissa on kohtuullisen hyvä laatu. Kenties myös Lepel ja Pour Moi?
Tyttäreni ostaa Changesta, tosin koko oli 65/G