25v ja nuoruudenkaipuu
Hirveä kriisi ja ahdistus ollut päällä jo monta kuukautta. Ikävöin hirveästi nuoruuden hauskoja ja jänniä hetkiä, ja kun tiesin kaiken olevan vielä edessä. Nykyään minun elämässäni ei ole oikeastaan mitään kivaa, paska duuni ja tylsä arki. Kohtalotovereita?
Kommentit (10)
Hommaa koronapassi mee viikonloppuna ravintolaan, elä nyt hyvä ihminen elämää, sitä riittää...
Niin ja mulla ei siis oo lapsia eikä kumppanii.
Ap
No kestä vielä seuraavat 50 vuotta tai parhaimmassa tapauksessa 75 vuotta.
Mulla ei oo yhtään ikävä niitä aikoja kun olin nuori. Joo olin nuori kaikki oli jännittävää ja hauskaa ja koko elämä edessä. Mutta nuorena tein niin paljon tyhmiä virheitä ja voi että niitä mielialan vaihteluita ja ulkonäköpaineita. Ja miten olinkaan nuorena niin tyhmä ja ajattelin ja tein semmosia asioita mitä en todellakaan enään tekisi. Ihana elää kerran nuoruus ei sitä koko elämää jaksaisi kokoajan uudestaan ja uudestaan käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sittenhän sinulla on hyvin liikkumavaraa kokeilla jotain radikaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äläkä sellaisella hetkeen elämää pilaa, harrasta, matkusta tutustu ihmisiin, kevyt suhteet on ehdottomasti kokemuksen arvoisia, on ihanaa olla "haluttu" mutta ei tilivelvollinen kenellekään...
Olitko j ännätyttö ja juttelitko koskaan myös niille kilteille pojille? 🥺
No tee jotain kivaa. Nuorihan sä vielä oot.
Pistä 10v ja kolme lasta lisäksi tuohon ja tuu sitten kertoo mitä se kaipuu on...