VS asiantuntijat! apua
Mikä Victorias secretin tuoksuista on ns aikuismaisempi, hienostuneempi eikä mikään karkkituoksu tai teinimäinen, halvan hajuinen? Saa ehdottaa body mistejä sekä hajuvesiä.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:03"]ajattelin verensokeri
[/quote] awhaaat??
Mä ostelen lentokentiltä usein vs:n tuoksuja työmatkoilla ja ikää on yli 30. Noir on ainakin sellainen vähän "aikuisempi". Olen myös passion struckista saanut yllättäen paljon kehuja. Lähinnä vapaa-ajalla käytän, en töissä. Esim champagne strawberry on ihan kamala. Kookos, vanilla, mango jne ihan ok, jos tykkää muuten juuri noista tuoksuista.
Itselläni on Dare-niminen body mist, tummanvioletissa pullossa. Mielestäni ihana ja melko tumma tuoksu, eroaa hieman niistä VS:n perus karkkituoksuista. Omani olen kyllä ostanut VS:n liikkeestä jenkeistä, purkki on vähän erilaisilla etiketeillä kuin ne peruslinjan body mistit, enkä ole näitä nähnyt ainakaan suomalaisissa verkkokaupoissa, että saatavuudesta en osaa sanoa.
Olen testannut yli 90% näistä, sekä Jenkeissä että Briteissä asuessani.
SHEER LOVE on body misteistä ja vartalovoiteista kevyt, pehmeä, kukkainen, ei teinimäisen makea eikä houkuttele kesällä ampiaisi kimppuun kuten esim Pure Seduction, Mango, Coconut, Strawberries jne. sokeriset versiot. Minun mielestäni tämä Sheer Love se sopii ympäri vuoden.
AQUA KISS body mistinä ja vartalovoiteena on hedelmäisempi mutta silti tosi raikas, kun sitä laittaa nyt keskellä talveakin niin tulee ihan sellainen trooppinen merellinen lomafiilis.
Kerro sitten mihin tuoksuun päädyit : )
Up