Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa naisen jos ei etsi naista?

Vierailija
27.10.2021 |

Niin ei oikein huvita enää etsiä naista kun etsimällä ei löydä, mutta kotia ei naiset kävele tiedän. Ei huvita juoda alkoholia ei käydä baareissa rahaa menee. Ei huvita deittipaikat ja tinder. Monet sanoo etsimällä ei löydä. Mistä sen naisen sitte saa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä kun käydä maksullisissa ja elää yksin elämä vaan.. ilmeisesti koskaan ei saa naista.

Vierailija
22/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä saisi, mutten jaksa juoruilevia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko ketju Allulle tänään :()

Vierailija
24/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten te muut jaksatte?.. minä hyväksyn ikisinkkuuden

Vierailija
25/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites te ikisinkkumiehet ja naiset jaksatte vuosia yksin kun ei parisuhdetta löydä?

Jos ei jaksa/pärjää yksin niin silloin on aika hankalassa tilanteessa, nimittäin itseä ainakin pelotti sellaiset miehet jotka etsivät naista pelastamaan heidän elämän. Ihan sama halusivatko vakipanon, läheisyyttä, elämänsä rahoittajan tai kotityöpalvelijan.ei kiitos sellaiselle. Siis jos toinen haluaa epätoivon vimmalla ripustautua minuun ja minun tulisi hoitaa hänet onnelliseksi. En halua sellaista kiviriippaa.

Halusin miehen joka ei tarvi jotain naista vaan selviää yksinkin onnellisena. Onneksi löysin miehen joka pärjää itsenäisenäisesti. Hän on ihan onnellinen yksilö jo itsekseen. Hyvä parisuhde sitten tuo siihen vielä ekstraa. Mutta hän ei ole riippuvainen minusta. Pääosin teemme kotityöt hyvin perinteisin tavoin. Mutta jos olen sairas tai minua laiskottaa niin kyllä mieskin laittaa ruuan/siivoaa. Ja yhtälailla minä lähden tarvittaessa metsään tekemään polttopuut ym. Hän voi olla onnellinen kotona tai reissussa ilman minua. Olemme tosi paljon yhdessä mutta olemme onnellisia myös erikseen.

Vierailija
26/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no just mä olen masentunut ja yksinäinen ainaski ku ei oo kumppania ja miksen en kelpaa.. kohta 37 v ja ikää jo ja ihmettelen miksi muut pariutuu.

Vierailija
27/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikka panostaa itseensä ja laskee rimaa niin se ei riitä naisille.

Vierailija
28/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei mikää mikää nykyää riitä naisille.. ei mikään.

Vierailija
29/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy 10 heseä läpi ja kysy myyjän numeroa. Jos tämän teet saat 50e.

Ja jos tärppää kerrot että kun töissä ei pääse tai kerkeä käymään vessassa kakkalla, niin sinun luona kerkeää ihan koska vain ja ihan milloin ain mennä vaikka lörölle.

Sitten treffi-iltana odotteletkin vessanpöntöllä kalu pystyssä, niin toteat että sopii istua. Ja ei haittaa jos tulee ruskeaa.

Vierailija
30/30 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaudessa ei vessataukoja tarkkailla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy 10 heseä läpi ja kysy myyjän numeroa. Jos tämän teet saat 50e.

Ja jos tärppää kerrot että kun töissä ei pääse tai kerkeä käymään vessassa kakkalla, niin sinun luona kerkeää ihan koska vain ja ihan milloin ain mennä vaikka lörölle.

Sitten treffi-iltana odotteletkin vessanpöntöllä kalu pystyssä, niin toteat että sopii istua. Ja ei haittaa jos tulee ruskeaa.

Das braun hauze!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme