Koiraharrastajat! Miksi liivit?
Teitä näkee usein lenkittämässä koirianne ja usein ne liivit päällä. Ja aina kun näkee vaikka kuvia agilitysta tai koiranäyttelyistä, niin usein omistajilla on takin päällä ne liivit. Kertokaahan siis, mitä varten ne on?
Kommentit (5)
Olisko koulutuksessa tarvittavia makupaloja taskussa? En tiedä mutta tää tuli ekana mieleen.
Mulla ei ole lenkillä treeniliiviä päällä mutta treeneissä on koska siinä on hyvät taskut nameille, palkoille, patukoille ym leluille joita tarvitaan. Myös avaimille vetoketjullinen tasku.
Käytän myös kokeissa tätäyhdistykseni logolla varustettua liiviä ihan mainosmielessä =)
Itse käytän "treenitaskua" eli kuin liivi, mutta ilman sitä yläosaa. Hirmu kätevää kun ei tarvii olla kaikkien normivaatteiden taskut täynnä herkkumutua. Lisäksi kaikki tarvittava roina kulkee kätevästi mukana kuten lelut, kakkapussit ynnämuut. Taskut ovat ISOT.
Mulla myös tärkeänä juttuna se, että vaatteet pysyy siistimpänä kun on kuolaava koira joka treeneissä seuraa jalkani vieressä -> vaatteet olis ilman treenitaskua aivan kuolaklähmässä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:29"]
Itse käytän "treenitaskua" eli kuin liivi, mutta ilman sitä yläosaa. Hirmu kätevää kun ei tarvii olla kaikkien normivaatteiden taskut täynnä herkkumutua. Lisäksi kaikki tarvittava roina kulkee kätevästi mukana kuten lelut, kakkapussit ynnämuut. Taskut ovat ISOT.
Mulla myös tärkeänä juttuna se, että vaatteet pysyy siistimpänä kun on kuolaava koira joka treeneissä seuraa jalkani vieressä -> vaatteet olis ilman treenitaskua aivan kuolaklähmässä.
[/quote]
Mä käytän treenitaskuja kesällä kun on liian hikistä pitää liiviä päällä. Ne on aika kätevät
Veikkaisin seuraavia:
- liiveissä on helpot taskut eri jutuille, joita tarvitaan (palkat, kakkapussit, naksutin tms.)
- koira tietää liivistä, että ollaan treenaamassa tai hommissa
- liivi on myös käyttövaate ja suoja (kestää likaa ja kosteutta)