Vallila vai Marimekko
Kommentit (28)
Vallilan kuosit lähes kaikki rumia ja kankaat tekokuituja. Marimekko ehdottomasti.
Ehdottomasti ei kumpikaan. Mutta jos aseella uhattaisiin, niin sitten Marimekko. Vallilat on aivan järkkyjä ja monella olen nähnyt vielä maton samaa kuosia. Jaiks!
Vallila. Olen 70-luvun lapsi ja Marimekko kuuluu lapsuuteeni. Äitini oli fani. Vallila on nykypäivää, upeita kankaita. Marimekko edustaa väärää vuosituhatta.
vallilalla on kauniita kuoseja. kuten joku jo mainitsikin, se on myös nykyaikaisempi.
marimekosta tulee ensimmäisenä mieleen unikkokuosi ja se on aivan järkyttävä.
Mä en ymmärrä tätä muutaman merkin pakkosyöttöä. Haluuko muka kaikki ostaa jotkut Vallilan verhot? Tai Iittalan astiat, joitten kanssa on vielä pahempi tilanne.
Marimekko. Vallilasta en tykkää ollenkaan.
Marimekko ehdottomasti. Se pysyy nykyaikaisena ja pitää huolta laadusta. Vallilan kaikki kuosit on häpeällisen rumia ja heidän nettisivunsakin niin sekavat siis haloo, jotain karkkikuosisia kankaita? Ja ne kumipohjaiset polyesterimatot, ei hyvää päivää. En pidä ketään Vallilan kankaita omistavia tyylikkäinä sisustajina. Marimekollakin toki suurin osa järkkyjä kuoseja mutta voi sieltä tyylikästäkin löytää.
Marimekko! Olen ihmetellyt ettei missään ole huomattu/kirjoitettu miten Vallilan kankasta monet on kuin suoraan kopioitu Marimekolta. Muistaakseni Marimekon Ananas>Vallilan Mandariini tai jotain tuollasta ja samoin Marimekon Lumimarja.
Boikotoin ehdottamasti kopioivaa Vallilaa!
Vallila on wt. Marimekko ylempi keskiluokka.
Vallilaa meillä nyt ainakin on enemmän. Lienevätkö siis edullisempia vai paremmin saatavilla, tiedä häntä.
Jos pakko valita niin Marimekko. Vallila on marketkamaa...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:48"]Marimekko! Olen ihmetellyt ettei missään ole huomattu/kirjoitettu miten Vallilan kankasta monet on kuin suoraan kopioitu Marimekolta. Muistaakseni Marimekon Ananas>Vallilan Mandariini tai jotain tuollasta ja samoin Marimekon Lumimarja.
Boikotoin ehdottamasti kopioivaa Vallilaa!
[/quote]
Hah hah, näin lyhytkö on ihmisen muisti?! Kaikki marimekon blagiointikohut unohtuivat jo?
Parhaat verhot saa Jyskistä tai Tokmannista. Taatusti made in China.
Ehdottomasti Vallila. Marimekosta en ole ikinä pitänyt ja vaatteet ovat huonolaatuisia, saumat luvattoman usein kiertää.
Vallilan luontoaiheet ovat kivoja sisustuksessa.
Hyvätuloisia ollaan.
Meillä on molempia, keittiössä kuviollinen Marimekko ja olohuoneessa yksivärinen Vallila.
Nyt olen tykästynyt enemmän Marimekkoon, välillä oli toisinpäin.
Vallilan on edullisempi ja näyttää paljon paremmalta, mitä Marimekko.
Marimekko..eivät edes paini samassa sarjassa.