Nainen, minkälaisia ominaisuuksia ihailet toisessa naisessa?
Ja jatkokysymys: onnistuuko se ilman kateuden häivääkään?
Kommentit (33)
Ihailen aikuisia naisia jotka on itsevarmoja ja sinut itsensä kanssa, samalla ihailen naisellisuutta että on lempeä ja "äidillinen" ja ihailen myös vaikka jos on aikuinen esim yli 30-vuotias että on lapsenmielinen ja positiivinen elämänasenne. Olen itse arka ja ujo ja haluaisin olla joskus rohkea, sinut itsensä kanssa oleva nainen enkä epävarma itsestäni.
Paksut hiuksrt ja pitkät tummat ripset, todellakin kadehdin :D
Matemaattinen äly, tehokkuus, rohkeus, luovuus, kaikkia näitä ihailen ja ottaisin mielelläni lisää.
Rajojen rikkominen ammatinvalinnassa. Onnistuu, oma ammatinvalinta rikkoi aikanaan rajoja.
Rehellinen, puolueeton, oikeudenmukainen ja reilu erilaisissa vaikeissa sosiaalisissa tilanteissa.
Luotettava, hyvä kuuntelija ja hienotunteinen.
Hyvä huumorintaju ja myönteinen elämänasenne.
Luonnonkauneutta ihailen. Siis luonnostaan hoikkaa timmiä kroppaa, tummia pitkiä ripsiä, kaunista suuta, paksuja taipuisia hiuksia, hyvää ihoa, kauniita hampaita. Ei tartteis koskaan laittaa itseään jos olis tuollainen, joten siitä pieni kateus kumpuaa kun ei itse voi poistua kotoa vähintään siistimättä naamaa edustuskuntoon.
Yhdestä kaverista tuli ystävä, koska hän onnistui vakuuttamaan minut rohkeudellaan ja oikeudenmukaisuudellansa. Tapahtui välikohtaus, jossa mies alkoi raivon vallassa pieksämään vaimoaan. Vaimo raukka oli niin alistunut ettei osannut kuin ottaa iskuja ja kirosanoja vastaan. Vahingossa paikalle sattunut kaverini syöksyi salamana väliin ja pienenä naisena pisti kaikkensa peliin ja vastusti puolet isompaa miestä joka olisi voinut vaikka tappaa. Tilanne rauhottui ja naiset pääsivät lopulta pakoon vaikkakin verissä päin. Olen itsekin nähnyt tilanteen valvontakameralta myöhemmin. Ihailen oikeudenmukaisuutta, rohkeutta, sitä että ollaan lojaalisti toisen tukena ja autetaan ihmisiä eteenpäin.
Kauneus on toki esteettisesti kivaa, mutta en vois sanoa että alkaisin ihaileen jotain ihmistä siksi että hän on ulkoisesti kaunis. Pidän itseänikin hyvännäköisenä mutta ei ne oo niin tärkeitä juttuja...
Nuorempana olin kateellinen, en enää. Tänäänkin oli mahdollisuus työskennellä yhdessä saman alan rautaisen asiantuntijan kanssa, joka lisäksi oli paljon minua nuorempi eli on saavuttanut minua nuorempana aseman, jossa minä olen vasta nyt. On lisäksi todella kaunis.
Eniten ihailen sellaista rohkeutta, mitä itselläni ei ole, esimerkiksi sitä, että lähtee yksin asuntoautolla Etelä-Eurooppaan talvikuukausiksi tai ostaa ja remontoi sieltä tai vaikka ihan vain Suomesta "mummonmökin" ja rakentaa elämänsä juuri sellaiseksi kuin on haaveillut.
hennot naiselliset kädet..sormet,
Itselläni miehekkäät lapiokädet : (
Älykkyys, kauneus, ystävällisyys, tietää paljon kaikkea, määrätietoisuus, viisaus, neuvokkuus, huumorintaju. Eikä tarvitse olla tuota kaikkea kerralla. Voin ihailla mielestäni kaunista ja tyylikästä naista tai sitten jo vähän elähtänyttä tätiä, joka on viisas, määrätietoinen ja huumorintajuinen. Kunhan ei ole omahyväinen tai ilkeä.
Ehkä käyttäisin sanaa arvostan: naista, joka tunnistaa omat rajansa ja osaa pitää terveesti puolensa mutta myös näyttää haavoittuvuutensa ja pyytää apua tai tukea, jos sitä tarvitsee. Ahkeruutta ja reiluutta, oikeudenmukaisuutta arvostan myös, samoin ystävällisyyttä ja hengellisyyttä. Sekä sitä, että on aito, ei yritä olla itseään suurempi tai pienempi.
Tämä aika on niin ulkonäkökeskeistä ja pinnallista että jätän sen puolen muille ja keskityn näihin henkisempiin arvoihin. En kadehdi.
Ai niin, se jatkokysymys. Kadehdin varmaan niitä upeita hiuksia, mutta en niin paljon, että toivoisin niille hiuksille tai niiden omistsjalle mitään ikävää.
Ensin mainittuja henkisiä ominaisuuksia vain ihailen.