Nainen, minkälaisia ominaisuuksia ihailet toisessa naisessa?
Ja jatkokysymys: onnistuuko se ilman kateuden häivääkään?
Kommentit (33)
Ihailen neuvokkuutta, ongelmanratkaisukykyä, teknisiä kykyjä, tasaisuutta, ystävällisyyttä ja lempeää olemusta. Ulkonäön puolesta tuuheaa tukkaa, kauniita ja symmetrisiä kasvoja, tuikkivia silmiä. Näitä kaikkia ihailen vailla kateutta. En oikein tiedä, miksi olisinkaan kateellinen. Eiväthän nämä ole minulta pois.
Jos pystyy sillain rauhallisen nasevasti, verbaalisesti pistämään erilaisille lyttääjämiehille jauhot suuhun.
Paksuja kauniita hiuksia. Ja vähän kateeksi käy koska itse oon sellanen harvahapsi :(
Kaikista lääkäreistä on suurin jo naisia, Suomessa.
Voihan naislääkäri olla vaikka urologi.
Sellasta luonnostaan hyvää muodokasta kroppaa. Ei salilla hankittu vaan lähinnä geeneissä. Oon vähän kade koska meidän suku on omppuja täys..
Osaaminen omalla alallaan. Ei kateutta.
Jos leikitään, että ei saa sanoa sellaisia piirteitä, joita itsellä on, niin: tuuhea tukka, lihakset, kyky small talkiin / löytää aina paikkansa ryhmässä olipa siinä ketä vaan, on pidetty ja jää mieleen omana itsenään.
Kyky tulla anopin kanssa toimeen.
Älykkyys, kyky kiteyttää sanomisensa ytimekkäästi, laulutaito, huumorintaju, laaja yleissivistys. Positiivinen elämänasenne, ratkaisukeskeisyys, empatiakyky. Ei oikein sittenkään nais-erityisiä ominaisuuksia?
Vanhemmuuteen liittyen: Taito käsitellä, ohjata, tukea lapsia. Välittömyys tunteiden ilmaisussa lapsia kohtaan. Nämäkin pätee myös miehiin.
Ulkoisia asioita: Pituus, pitkät hiukset, vahva oma tyyli pukeutumisessa.
Kova tieteellinen osaaminen ja ladyboss-asenne. Tunnen kaksi tällaista naista, enkä todellakaan kadehdi heitä vaan katson kunnioituksella ylöspäin.
Hyväsydämisyyttä ja viisautta. Sellaista, että on kaikille ystävällinen, eikä ole koko ajan tarvetta lytätä muita omaa arvoaan korostaakseen. Tuntee oman arvonsa ja antaa muiden pitää oman arvonsa.
Ja lisäksi paksuja, pitkiä hiuksia ja iloista tarttuvaa hymyä.
Itsevarmuutta ja kuten jo joku aiemmin mainitsikin, niin sitä kun pystyy lyömään luun kurkkuun kelle tahansa joka alkaa ryppyilemään. Oman arvonsa tunteminen siis varmaankin piirtenä :)
Vierailija kirjoitti:
Kyky sheivata alakerta ilman näppyjä. Mä on aina kun kiitospäivän kalkkuna joka juoksi ikkunasta läpi
Voe turkanen 😂😂😂
Älykäs, luova, taiteellisesti ja tieteellisesti lahjakas, sosiaalisesti taitava, pidetty, sivistynyt, kielitaitoinen, seikkailija, kaunis, tyylikäs jne.
Ei aiheuta kateutta, osaan puhtaasti ihailla muiden naisten saavutuksia, taitoja, kauneutta ym.