Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Olisiko mitään mahdollisuuksia?
Olen 30v nainen, olen ihastunut 40 mieheen. Tämä mies ei ole helpoimmasta päästä.
Hän on it alalla töissä, tekee musiikkia, taitelijasieluinen.
Kaverit lähtivät yöllä kotiin juhlien jälkeen ja jäin tämän miehen kanssa. Lähdettiin jatkoille kahdestaan, varmistin vielä frendinä että onko se ok koska minua ei edes huvittanut mennä. Koko yö juteltiin, mies avautui kaikesta henkilökohtaisesta minulle, olin hieman ihmeissään. Tuli suudeltua. Aamulla sitten hän lähti kauppaan. Jätti minut sen omassa kodissa yksin, sillä oli kaikki puhelimet ja koneet auki.
Mun piti lähteä kotiin ja hän kovasti halusi että jään seuraaksi. Hän itse ehdotti että otetaan uudestaan. Sanoin hänelle että älä puhu askaa, oletko ihan varma? Hän vakuutti minulle useita kertoja että joo nähdään vaa mun kaa on kivaa.
No minä tyhmänä laitoin myöhemmin hänelle viestiä että nähdänkö. Hän sanoi et jätetään tähän nyt homma ja katsotaan.
Vastasin hänelle että voidaanko ystäviä olla kun meillä niin juttu sujuu. Sanoi että tottakait.
Minua suututtaa ihan älyttömästi tällaista. Kyllä pitäisi osata heti sanoa. Hän olisi muuten vain kiva ystävänä. En halu mitään koska olen joutunut niin monet kerrat pettymään.
Miehet hyväksykäyttävät ja valehtelevat? Onko se todellakin näin?
Kommentit (2)
Onhan noissa mistä valita. 40 miestä.
Hän on hyvin vähäsanainen tyyppi. Keskustelu sen kanssa on lähes mahdotonta.