Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma vai eikö loma. Kas siinä parisuhde.

Vierailija
03.01.2015 |

Hankalaa, kuten elämä aina. Niinkin raskaista asioista kuin lomasta kyse, mutta perusasioiden ääressä. Minulla ja lapsilla on keskenämme hauskempaa ja rennompaa ilman isän läsnäoloa. Hän suuttuu helposti, jäkättää ja "hankaloi" asioita. Mikään ei suju hyväntuulisesti ja yksinkertaisesti. Nyt suunnitelee, mitä tekisimme hiihtolomalla. Tekisi mieli sanoa, etten enää vietä lomia hänen kanssaa. Vai tarkoittaako tämä, että samantien pitäisi erota? Vai pitäisikö vaan jahnata lomat yhdessä perheajatuksella? Jos lapsilta kysyy, he lähtevät reissuun mieluiten yksin minun kanssani. Ihan ok mies kuitenkin. Ja liittokin. Molemmat tekee aika paljon omia juttuja tahoillaan, ei juuri muuta yhteistä kun ok rullaava arki.

Tulipa tajunnanvirtaa. Kuullostaa kijoitettuna paljon pahemmalta kuin korvien välissä. Hmm. Viisaita ajatuksia ja neuvoja otetaan vastaan. Vääntelyitä, ilkeyksiä ja väkäleukaisuuksia luetaan huvittuneisuudella :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos loma yhdessä ei suju niin miten se ARKI sujuu kun sitähän se elämä enimmäkseen on!?

Vierailija
2/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viihdy edes arkena mieheni kanssa, tunnelma ja koko perheen dynamiikka jotenkin kireä. Eroa mietin, eihän tässäkään mitään järkeä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mysteeri. Mutta arki menee niin rutiinilla ja molemmat hoitaa tonttins, niin jotenkin se vaan sujuu tosi hyvin. Lomalla pukkaa sitten erilaisuudet pintaan. Mies ei osaa rentoutua ja nauttia, vaan koko ajan on vähän kireä tunnelma. Mieluiten väkyttää lapsille kännykän käytöstä tai haarukan asennosta. Jos ollaan esim. perheenä ulkona syömässä, niin minä juttelen ja nauran lasten kanssa, mies ei juuri sano sanaakaan vaan on vähän omassa maailmassaan. Paitsi jos pitää jostakin huomauttaa ankaraan sävyyn... ap

Vierailija
4/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei haluaisi olla isä. Tuttu kuvio.

Vierailija
5/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa teetkin niin älä vaan puhu miehen kanssa. Ei missään tapauksessa. Töksäytä vain yhtäkkiä, ettet halua hänen kanssaan lomalle. Tai vielä parempaa: haluat eron!

Parisuhteessa ei pidä koskaan jutella, muistakaa se! Kyräily ja toisesta vihollisen tekeminen on avain onneen!

Vierailija
6/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä onkin toinen nainen

Vierailija
7/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:17"]

Jos sillä onkin toinen nainen

[/quote]

Voi kun olisi, tulisi ratkaisu asialle :) ap

Vierailija
8/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:14"]

Mitä tahansa teetkin niin älä vaan puhu miehen kanssa. Ei missään tapauksessa. Töksäytä vain yhtäkkiä, ettet halua hänen kanssaan lomalle. Tai vielä parempaa: haluat eron!

Parisuhteessa ei pidä koskaan jutella, muistakaa se! Kyräily ja toisesta vihollisen tekeminen on avain onneen!

[/quote]

Presiis! Tätä noudatan jo. Yksi avain toimivaan arkeemme. Kaikenlainen keskustelu mahdotonta, koska mies suuttuu, kokee että häntä morkataan tai syyttää asioista minua. "Hyökkäys on paras puolustus" on ahkerassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän