Lue keskustelun säännöt.
Unta vai tapahtuiko tämä?
03.01.2015 |
Viime yönä heräsin siihen, että miehen käsi oli mun suun edessä. Mies otti käden pois ja mä käänsin kylkeä ja jatkoin unta. Aamulla jäin miettimään, että tapahtuiko näin todella vai näinkö vaan unta? Miestä kyllä häiritsee esim. kuorsaaminen ja on aiemmin töninyt mua hereille ym. jos kröhisen tai korisen esim. flunssaisena, mutta ei se tolleen ole ikinä kättä laittanut suun eteen. Mietin vaan, että jos toi on totta niin kohta kai saan turpiini, kun näkyy otteet kovenevan. Pitäskö muuttaa toiseen huoneeseen nukkumaan niin ei häiritsis miestä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko tilanne tosiaan sellainen, että et voi kysyä asiasta mieheltäsi? Jos, niin sitten ehkä miettisin paitsi toiseen huoneeseen myös toiseen asuntoon muuttamista.
Siinä ei ole mitään kummallista, jos pariskunta nukkuu yöt eri huoneissa, itsekin häippään muualle, jos mies kuorsaa tai jos itse haluan lukea yömyöhään. En raskiksi kuorsaavaa kumppania yöllä herätellä, jos muuten nukkuu hyvin. Meillä siis minun on helpompi vaihtaa nukkumapaikkaa, kun pystyn nukkumaan suht hyvin missä vain.