Häviääkö ryyppäämisen jäljet naamasta kun raitistuu
Ei varmaan katkeilleet verisuonet ainakaan. Tietoa?
Kommentit (20)
Riippuu kuinka pahat ne jäljet on. Toisilta voi hävitä kokonaan, toisilta ei koskaan.
Riippuu siitä, millaisia jälkiä tässä tarkoitetaan. Turvotus tosiaan itsellä katoaa nopeastikin.
Millaisia ovat ryyppäämisen jäljet, noin yleensä? Millaista alkoholinkäyttöä tässä tarkoitetaan? onko ollut taukoja välissä tms.?
Mulla on hyvät geenit, hyvä iho ja ulkoilen paljon. Kate Moss ja Sienna Miller rakastavat viiniä ja näyttävät fressiltä. Tosin röökätä ei kantsi.
No yhdellä ex-ystävällä oli posket täynnä katkenneita verisuoniaa, ne loistivat kauas!!!
couperosaa (katkenneita verisuonia "ilman ryyppäystä") voi ainakin hoitaa kosmetologilla!
No minulla oli aika jolloin ryyppäsin tosi paljon suruun ja yksinäisyydeen. Sitten lopetin koska on tullut ongelmia-4 vuotta sitten.
Halusin raitistua. Ostin mehulinkon ja alkoi tehdä mehut,tein porkkana selleri, joskus omena, vehnäorasta ja käytin avuksi ayervedista lääketiedettä, myös lopetin lihansyönnin ja tupakoinnin.
Minusta ei näy että ryypäsin. Iho on raikas eikä ryyppyä ole juuri. Keho palauttunut. Hyvä olo.
Viskibasso on ja pysyy. Kyllä vanhan pubiruusun tunnistaa jo äänestä, vaik drinksuttelu olisi loppunut. Löysä naama tahtoo tulla kylkiäisenä myös..
En tiiä dokaamisesta mutta kaverini äiti poltti 30vuotta, lopetti ja kahden vuoden päästä näytti ihan eri ihmiseltä, siis positiivisessa mielessä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:42"]
Mulla on hyvät geenit, hyvä iho ja ulkoilen paljon. Kate Moss ja Sienna Miller rakastavat viiniä ja näyttävät fressiltä. Tosin röökätä ei kantsi.
[/quote]
Kyllä se Katen rankka elämä jo näkyy:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/14/article-2603870-1D1CC82E00000578-235_634x681.jpg
Riippuu ihmisestä. Turvotus ehkä, katkenneet verisuonet, paksuuntunut iho, muutokset nenässä luultavasti ovat pysyvämpiä. Toisaalta jos jää alkoholistiksi, muutokset jatkavat pahentumista.
Eli kaikki joilla on couperosa iho luokitellaan alkoholisteiksi, kiva :-(
Minulla on tosi öljyisen rasvainen iho ja laajentuneet huokoset, jotka on perinnöllistä laatua ja me kaikki sisarukset olemme samannäköisiä, vaikka kukaan ei käytä alkoholia. Alkkis ulkonäkö ilman juomista :(
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:42"]
[/quote]
Kyllä se Katen rankka elämä jo näkyy:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/14/article-2603870-1D1CC82E00000578-235_634x681.jpg
[/quote]
Ai, onko teistä kuvassa normaali 40-vuotiaan näköinen nainen??
Mä join tosi rankasti kolmikymppiseksi asti ja naama oli sen mukanen: pöhöttynyt, suurihuokosinen, ryppyinen, läiskäinen ja pintakuiva. Katkenneita verisuonia ei ollut/ole.
Kun lopetin juomisen, naama uudistui ihan muutamassa kuukaudessa ja passikuvassakin näytän kymmenen vuotta nuoremmalta edelliseen viittä vuotta varhaisempaan verrattuna.
Tuo minkä joku sanoi viskibasson säilymisestä, on totta. Ääni on käheä ja pysyy, poltinhan tupakkaakin kaksi vuosikymmentä. Tosin tykkään äänestäni, mutta kyllä siitä kuuluu se menny elämä.
Tunnen erään suunnillen kuusikymppisen naisen, joka ennen tissutteli päivittäin. En häntä silti osannut juopon näköiseksi sanoa, mutta kun lopetti tuon tissuttelun, näytti muutaman kuukauden kuluttua vähintään kymmenen vuotta nuoremmalta, oikeastaan kauniilta näin nuoremmankin miehen silmin.
Ei.