Ystävän mies ihastunut minuun - Ystävä katkaisi välit
Ystäväni mies kertoi humalassa minulle olevansa ihastunut minuun. Ystäväni sitten kuuli keskustelumme ja katkaisi välit minuun. Olen hänen mielestään flirttailut hänen miehellensä ja on minun syyni, että heillä menee huonosti. En kuulemma kestänyt sitä, että tämä mies on hänen kanssaan ja minun pitää saada kaikki.
Mielestäni lapsellista käytöstä aikuiselta. Minulla on oma mies enkä ole kiinnostunut ystävän miehestä. En ole myöskään flirttailut tai käyttäytynyt niin, kun minulla olisi taka-ajatuksia.
Kommentit (6)
Sinusta kuitenkin helpompi luopua kuin miehestä.
Ihan ymmärrettävää. Se on itsepuolustusreaktio ystävältäsi.
Ei kai ystäväsi ole lapsellinen, jos on , peloissaan liittonsa puolesta ja epäilee jopa sinua? Siinä on palapelin kokoamista, jos miehen kanssa pitää selvittää asia ja koittaa jatkaa luottamusta uudelleen rakennellen. Näitä ihastumisiahan tulee ja mene kyllä ainakin pitkissä suhteissa. Jos kaverisi liiaksi pelkää, ettet sittenkään ole ihan puhtoisilla jauhoilla liikkeellä, niin kyllä sinä silloin joudut väistymään.
Menikö heidän liitossaan huonosti jo ennen sinun tuloasi kuvioihin?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:17"]
Ihan ymmärrettävää. Se on itsepuolustusreaktio ystävältäsi.
[/quote]
Minusta tuo on ihan vaan petollisen ystävän ulkoistamista.
Minulla melkein vastaava tilanne, "ystäväni" yllytti kaikkia tuntemiaan naisia iskemään minun miestäni. Osa noista naisista kertoi sen minulle.
Kuulemma oli tarkoitus saada minut mustasukkaiseksi...ei onnistunut.
Lopetin meidän "ystävyyden" eipä ole ollut ikävä. Mieheni ei edes tajunnut asiaa, ei tainnut "ystävän" juoni onnistua.
No sitten annat ystäväsi olla. Hae parempi. Hankala teidän olisi enää tavatakaan ainakaan kolmestaan.