Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätyö ulkomailta

Vierailija
03.01.2015 |

Olen yliopisto-opiskelija ja haluaisin lähteä kesällä pariksi kuukaudeksi ulkomaille töihin. Olen googlen kautta jo etsiskellyt eri vaihtoehtoja, mutta löytyisikö täältä keneltäkään vinkkejä työnhakuun? Johonkin Euroopan maahan haluaisin ja näin opiskelijana toiveena olisi, että edes jotain jäisi palkasta säästöönkin seuraavan syksyn varalle. Mitään superpalkkoja en tietenkään odota, mutta ihan pelkällä taskurahallakaan en haluaisi lähteä. Englanninkielellä pitäisi pystyä työskentelemään. Ehdotuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista ulkomaiden kesätöistä jää oikein mitään säästöön, mutta kokemuksenahan se on ihan jees. Sellaisena se kannattaakin vain ottaa, eli kivana kokemuksena.

Vierailija
2/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:30"]

Eipä noista ulkomaiden kesätöistä jää oikein mitään säästöön, mutta kokemuksenahan se on ihan jees. Sellaisena se kannattaakin vain ottaa, eli kivana kokemuksena.

[/quote]

Näin juuri. Kotimaan duunista jäisi varastoon ehkä pari tonnia enemmän, niin sen voi ottaa ihan hyvin opintolainana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:30"]

[/quote]

Näin juuri. Kotimaan duunista jäisi varastoon ehkä pari tonnia enemmän, niin sen voi ottaa ihan hyvin opintolainana.

[/quote]

Mulla on opintolainaa jo otettuna sen verran että ahdistaa, joten en halua sillä enää elää jollei ole aivan pakko. Pitänee siis harkita uudestaan tätä ulkomaille lähtöä....  ap

Vierailija
4/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaileppa CIMO

Vierailija
5/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:21"]

Olen yliopisto-opiskelija ja haluaisin lähteä kesällä pariksi kuukaudeksi ulkomaille töihin. Olen googlen kautta jo etsiskellyt eri vaihtoehtoja, mutta löytyisikö täältä keneltäkään vinkkejä työnhakuun? Johonkin Euroopan maahan haluaisin ja näin opiskelijana toiveena olisi, että edes jotain jäisi palkasta säästöönkin seuraavan syksyn varalle. Mitään superpalkkoja en tietenkään odota, mutta ihan pelkällä taskurahallakaan en haluaisi lähteä. Englanninkielellä pitäisi pystyä työskentelemään. Ehdotuksia?

[/quote]

Ei onnistu. Euroopassa interneille maksetaan alle tonni kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan