Miehet, miltä tuntuu vaihtaa perhettä?
Haluaisin rehellisiä vastauksia. Miltä se tuntuu että yhtäkkiä on eri nainen ja eri lapset siinä? Eikö se nyt ole vähän hiton omituisen tuntuista? Toki naisetkin saa vastata, jos ovat tämän kokeneet. Itsellä vain sellainen perstuntuma että naiset ei noin vaan hyppää suoraan uuteen perheeseen ja jätä omia lapsia.
Kommentit (21)
En tiedä ketään, joka olisi jättänyt lapsensa ja eihän niistä uuden naisen lapsista ikinä omia tule. Jos suhde ei toimi, parempi vaihtaa se uuteen ja tietysti siinä tapauksessa uusi nainen tuntuu aivan ihanalta. Itse asiassa eroissa naiset ovat yleisemmin aloitteellisia.
Ei ne varmaan ajattele sitä. Oma isäni jätti vanhan perheen ja lapset, perusti uuden eikä juurikaan ollut tekemisissä ekan perheen kanssa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään, joka olisi jättänyt lapsensa ja eihän niistä uuden naisen lapsista ikinä omia tule. Jos suhde ei toimi, parempi vaihtaa se uuteen ja tietysti siinä tapauksessa uusi nainen tuntuu aivan ihanalta. Itse asiassa eroissa naiset ovat yleisemmin aloitteellisia.
Juu juu, mutta naiset ei kuitenkaan säntää suoraan jonkun toisen perheen kotiin äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Turha tästä nyt on kenenkään pahastua. Kaikki tuntee tällaisia miehiä useita.
En tunne yhtäkään
N29
Miehenä vastaan totuudenmukaisesti, että nainen kiinnostaa minua todella paljon. Lapsia koetan sietää ja käyttäytyä heitä kohtaan ystävällisesti ja mahdollisimman korrektisti vaikkei minulla ole mitään halua tai kiinnostusta olla heidän "uusi" isänsä tai kaverinsa ja rakentaa sosiaalisia suhteita heidän kanssaan.
Älkää hyvät naiset yrittäkö parittaa meitä keskenämme ihan oikeasti.
Kaikkein kylmäävintä on se, että miehillä ei ole mitään tunnesidettä siittämiinsä lapsiin. Eron jälkeen lapset vain lakkaavat olemasta.
Ihan hyvältä. Vanha perhe oli ihan perseestä. Ämmä lihava ja kakarat ärsyttäviä vaikka omia olivatkin. Tää uus perhe on ihan mahtava, upea vaimoke, upeat lapset ja kaupan päälle vielä aivan uskomattoman kuuma tytärpuoli.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastaan totuudenmukaisesti, että nainen kiinnostaa minua todella paljon. Lapsia koetan sietää ja käyttäytyä heitä kohtaan ystävällisesti ja mahdollisimman korrektisti vaikkei minulla ole mitään halua tai kiinnostusta olla heidän "uusi" isänsä tai kaverinsa ja rakentaa sosiaalisia suhteita heidän kanssaan.
Miesten tunnekylmyys on kyllä jotain käsityskykyä suurempaa. Tapaat naisen, jonka lapset ovat 2 ja 3-vuotiaat. Elät heidän kanssaan samassa taloudessa 15-16 vuotta, etkä ole muodostanut heidän kanssaan mitään sosiaalista suhdetta... Pitää olla aikamoinen psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä nyt aika pitkälle vaihtuu ne lapsetkin, kun muuttaa asumaan uusien lasten kanssa ja omia näkee pari kertaa kuussa. Turha tuota nyt on kaunistella. Niin ne lapsetkin sen kokee. Siis ne omat vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä. Vanha perhe oli ihan perseestä. Ämmä lihava ja kakarat ärsyttäviä vaikka omia olivatkin. Tää uus perhe on ihan mahtava, upea vaimoke, upeat lapset ja kaupan päälle vielä aivan uskomattoman kuuma tytärpuoli.
😂
Eikö miehet uskalla kommentoida? Vähän itsereflektiota?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en itse halua uusperhettä. Epäilen että juuri näin se on monella. En halua että lapseni joutuvat sietämään kotonaan jotain tyyppiä, joka ei pidä heitä minään.
Vierailija kirjoitti:
oo
Vierailija kirjoitti:
Miesten tunnekylmyys on kyllä jotain käsityskykyä suurempaa. Tapaat naisen, jonka lapset ovat 2 ja 3-vuotiaat. Elät heidän kanssaan samassa taloudessa 15-16 vuotta, etkä ole muodostanut heidän kanssaan mitään sosiaalista suhdetta... Pitää olla aikamoinen psykopaatti.
Sinähän se tässä psykopaatti olet kun alat keksimään faktoja. Tuo mies sanoi, että nainen kiinnostaa häntä todella paljon, 99%:n varmuudella eivät ole olleet yli kymmentä vuotta yhdessä, sillä yksikään mies ei puhu noin puolisostaan noilla vuosilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet uskalla kommentoida? Vähän itsereflektiota?
No kommentoidaan. Jos mies ei itse älyä jättää lapsia äidille ja tavata omia lapsia ainoastaan silloin kun äidille sopii, niin viranomaiset kyllä pitää huolen, että näin käy, sata kertaa sadasta. Suomessa nainen voi yksin päättää tehdä abortin jos ei lasta halua vaikka mies haluaisikin, nainen voi myös päättää synnyttää lapsen vaikka mies ei haluaisi... Olisiko kohtuullista, että mies voi edes hylätä lapsensa jos näin haluaa? No ei ole, mies on isä vaikkei haluaisi jos nainen näin päättää. Ja ihan turha tulla lässyttämään mitään kortsu juttuja, nyt puhutaan hieman eri asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään
N29
En minäkään, vaikka mulla on laaja kaveripiiri.
Kaikki eronneet tuttuni ovat ottaneet lapsettoman uuden kumppanin (jos ovat ottaneet) ja jatkaneet vuoroviikkovanhemmuudessa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun tuohon pystyy myös biologinen isä niin miksei sitten bonusisä...
Onhan se aina mahtava vaihtaa parempaan ja tiukempaan munan imemiskoneeseen.