Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison vanhemmat asuu ahtaasti. Ja puolisoni haluaa mennä sinne yöksi ja minä haluaisin välillä olla hotellissa. Onko kellään muulla tällaista ongelmaa?

Vierailija
27.10.2021 |

Mielestäni yksi tai pari yötä siellä menee, mutta esimerkiksi meidän lähtiessä viettämään iltaa ja juhlimaan toiselle paikkakunnalle, niin en halua mennä appivanhemmille yöksi. Puolisoni taas kokee tämän loukkaavana. Olemme 30- vuotiaita, joten ei enää teinejä. Oma omakotitalo toisella paikkakunnalla. Onko kellään muulla tällaista tilannetta ja miten olette ratkaiseet sen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolisoni vanhemmat eivät enää elä, mutta hän haluaisi meidän aika ajoin vierailevan siskollaan niin, että voimme juoda myös viiniä eli että yöpyisimme siellä. Seurusteluaikana suostuin kerran, mutta sen jälkeen totesin hänelle, että minä en vaan ole yökyläilyihminen. Niinpä hän vierailee siellä nykyisin yksin, jos haluaa jäädä yöksi.

Teidän tilanteessanne ottaisin meille hotellihuoneen. Tai itselleni, jos mies haluaa mennä vanhemmilleen.

Kyllä minä vähän loukkaantuisin, jos mieheni ei haluaisi jäädä läheisimmille sukulaisilleni yhdeksi yöksi tyyliin pari kertaa vuodessa. Eri juttu, jos olisi jotain riitoja tms., mutta jos ei ole mitään kunnon perusteluja, niin huhhuh. En minäkään tykkää mistään jatkuvasta yökyläilystä tai kyläilystä ylipäänsä, saati monen yön vierailuista, mutta jos vaikka siskoni kutsuu meidät pääsiäisenä heille istumaan iltaa ja ottamaan muutaman viinilasillisen ja tarjoaa yösijaa, niin pitäisin sitä hyvin outona, jos mies kieltäytyy ilman kunnon syytä.

Nykyään on kyllä hyvin helppo löytää airbnb kävelymatkan päästä lähes mistä vaan sukulaistalosta. Jos ei viihdy toisten nurkissa niin miksi olisi pakko? Voi viettää iltaa ja kävellä sata metriä sinne hotelliin nukkumaan.

Vierailija
22/22 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni suuttui asiasta ja appivanhemmat eivät ymmärrä asiaa ollenkaan. Hehän ovat mieheni lapsuudessa eläneet 5 henkeä kolmiossa kokoaikaisesti, niin miten niin me ei muka sinne mahduttaisi nyt.

Ap

Nythän kyse on siis enää siitä, että kumpi antaa periksi. Minä antaisin periksi ja menisin anoppilaan yöksi. Kuinka usein käytte siellä siis viihteellä? Kuinka pitkä matka kotiin?

Kotiin 500 Km matkaa. Viihteellä ei olla käyty koko korona aikana, nyt eka kerta pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla