Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen apua!

Vierailija
03.01.2015 |

Eli erosin tyttöystäväni kanssa koska hänellä ei ole tunteita enään minua kohtaan. Onko mitään enään tehtävissä? Tuntu että masennun maan tasalle oltiin yli vuosi yhdessä ja todella onnellisia. Yhtäkkiä hän vain muuttui eikä enään rakastanutkaan? Onko mitään enään tehtävissä jos vaikka yllättäisin hänet jotenkin kukilla ja kertoisin tunteistani hänelle kasvotusten? Teen hänen puolesta mitä vain että saisin vielä hänet rakastumaan.. Annan hänelle nyt ainakin aikaa enkä häirihe häntä enempää ja annan miettiä asioita.. Vastatkaa joku nopeaa olen epätoivoinen onko mitään tehtävissä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla on hänellä vaatteita ja ne pitäis hakia joku päivä. Yritän olla vahvana. Hän halusi pitää yhden minun t-paitani. Alan itsekin uskoa ettei mitään ole tehtävissä. Tuo kirje juttuki kiinnosti vähän mutta empä oikeen siitäkään tiedä parempi ku antaa olla ehkä. Jos toinen haluaa erota ja on tunteeton ja sille ei voi mittää. Mutta se vain satuttaa minua tässä jos hän heti löytää toisen en kestä sitä, mutta yritän pysyä vahvana. Kiitoksia asiallisista vastauksista! Ihminen kasvaa joka kerrasta vain vahvemmaksi. Olen muistakin suhteista päässyt yli mutta tämä vain tuntuu olevan oikea minulle, se tässä minua sitten masentaakin pikkusen

Vierailija
2/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään ei mitään voi tehdä. Kukat eivät palauta enään tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei rakasta, et kyllä voi mitenkään sitä muuttaa.

Vierailija
4/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vielä jutella ja selvittää ajatuksia hänen kanssaan, mutta älä odota enää mitään. Helpompaa sulle, jos yrität unohtaa. Voimia!

Vierailija
5/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parempi kun jättää vain toisen rauhaan ja antaa itse sen miettiä asioita. Entäpä ku hän sanoo että olen hänelle tärkeä ihmisenä ja haluais olla ystävä mutta en taida pystyä siihen heti. Olen ajatellut jos olisin vain hiljaa sitten tapaisin hänet veisin kukkia, ja veisin syömään. Lämmittäiskö teidän mieltä yhtään?

Vierailija
6/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa vielä joku haluan edes ystävä mielessä viedä ne kukat ja hänet syömään ulos. Hän on minulle tärkeä ja haluan viettää edes yhden päivön hänen kanssaan ja hän suostu siihen. Eli kertokaa jätänkö väliin vai?

Vierailija
7/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

unoha ne kukat..ei toimi..syömään voit viedä

Vierailija
8/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sanonut mahdollisimman kauniilla tavalla, että EI KIINNOSTA ENÄÄ. Unohda jo ne kukat ja syömiset, hän ei halua sinua enää.

Vierailija
9/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun hän ruikuttaa että haluaisi nähdä minut vielä onkohan tuolla naisella kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
10/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin että miksi haluaa nähdä minut nii sanoi vaan että on ikävä..

Vierailija
11/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? tuo nainen saa mun pään vaan entistä enemmän sekaisin

Vierailija
12/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:32"]

Mutta kun hän ruikuttaa että haluaisi nähdä minut vielä onkohan tuolla naisella kaikki muumit laaksossa?

[/quote]

No ei taida olla. :( Taitaa puhua toista mitä ajattelee... Oisko kyse tunnevammaisesta? Ihastunut suhun liikaa ja nyt kipuilee uskaltaako jatkaa ja mahdollisesti satuttaa itseään, vai heittäytyä tohon juttuun sun kanssa täysillä. Sekopäisenä testaa tuolla tavalla oletko vakavissasi..Pakene itse kun vielä voit.

Vierailija
13/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tekeen niin. Huomasin itse tästä suhteesta että häntä ei enään kiinnostanut.. nii ehdotin sitte eroa koska en ainakaan halua yksipuolisesti rakastaa.. aijemmin hän sanoi että ei ollut minulle halunnut kertoa tätä ja oli satuttanut itseään mutta en kerro millä tavalla.. ehkä parempi ku pakenen tuun itekki kohta hulluksi

Vierailija
14/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itki oikeastaan koko eropäivän ja olimme vain yhdessä ja halailimme ja väitti minua nii tärkeäksi ja nyt on yksi yö mennyt erosta ja hän sanoo että haluaa nähdä koska ikävä hmmhh..

Vierailija
15/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kaipaan häntä kovasti koska rakastan häntä ja tuo ikävä sana sai minut sekaisin nyt uudestaan..

Vierailija
16/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko menkat?

Vierailija
17/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiedän hänen menkat hyvin milloin ne ovat. Hän viikossa vain muuttui semmoseksi ettei enään välitä. Mut juuu sovin hänen kanssaan tapaamisen nii katsotaan mitä tästä tulee koska hän niin kovasti halusi nähdä vielä

Vierailija
18/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:19"]

Vastatkaa vielä joku haluan edes ystävä mielessä viedä ne kukat ja hänet syömään ulos. Hän on minulle tärkeä ja haluan viettää edes yhden päivön hänen kanssaan ja hän suostu siihen. Eli kertokaa jätänkö väliin vai?

[/quote]

Ei ystävälle tarvitse mitään kukkia viedä, tai viedä häntä syömäänkään. Ystävän voi pyytää kaljalle, molemmat maksaa omansa. Jos olet tunnetasolla ihan kiinni exässä, niin en jatkais ainakaan ihan heti ystävälinjalla. Oma, ihana exäni pysyi ystävänä sen takia, että odotettiin reilu kuukausi ennen yhteydenottoa eron jälkeen. Näin myös exä sai tunteensa kohdilleen, minä kun olin se joka suhteesta lähti. Nyt erosta jo yli kymmenen vuotta, mutta edelleen ollaan ystäviä. Molemmilla omat perheet ja nähdään perheiden kera aika ajoin. Eli exän kanssa voi olla ystävä, mutta se edellyttää sitä, ettei kummallakaan ole taka-ajatuksia yhteen palaamisesta, jos molemmat ei palavasti sitä halua. Ap:n tapauksessa exä ei taida sitä enää haluta, jos ei enää rakasta.

Vierailija
19/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu auttaa, kysy rakastaako hän?

Vierailija
20/24 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta ei hänellä ole tunteita.. En tiedä ikävä kuulemma on.. haluan hänen kanssa kahden kesken keskustella asioista ja niin koska ei minusta tuo ihan normaaliakaan ole että hänellä on ikävä. Tapaan hänet vielä kerran sitten annan olla ja otan itelleni enemmän aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi