Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuntematon mies pyytää varattua naista

Vierailija
03.01.2015 |

..kahville niin onko ihan ok. jos lähtee?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt muutamia kertoja kahvilla tuntemattoman miehen kanssa kun on pyytäneet. Alkujutustelun jälkeen molemmat kyllä yritti pokata ja tarjos puhelinnumeroita ja käyntikortteja vaikka näki varmasti sormuksen sormessani.

Vierailija
2/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:25"]

Mä olen käynyt muutamia kertoja kahvilla tuntemattoman miehen kanssa kun on pyytäneet. Alkujutustelun jälkeen molemmat kyllä yritti pokata ja tarjos puhelinnumeroita ja käyntikortteja vaikka näki varmasti sormuksen sormessani.

[/quote]

Mua ei oo koskaan pyydetty kahville :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toivottavaa kuitenkin ilmaista asia jotenkin jos sattuisi joku pyytämään kahville, ettei ole kiinnostunut siis? Mielestäni on outoa lupautua jollei selviä onko kyse ihan vain kaverina.

Meinaan ihan sinkkuna. En aio ruveta kenenkään kanssa millekään, eikö ole asiallista sanoa jotain, etten treffaile ketään tms.?

No, minua ei kukaan ole koskaan pyytänyt eikä pyydä joten turha kai miettiä :)

Vierailija
4/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos voi avoimesti kertoa puolisolle tästä ja jos hyväksyy että puoliso tekisi samoin.

Vierailija
5/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Minä lähtisin jos kahville pyytää, varsinkin jos saa kakkua kanssa.

Vai tarkoittiko ap. "päiväkahville" menoa?

Siihen koukkuun en lähde.

Vierailija
7/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lähtisi mihinkään tuntemattoman kanssa?

Vierailija
8/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut "päiväkahveja". Jos menee vaan kahville. Juttelee mukavia ja tekee selväksi että on varattu eikä kahvittelu johda muuhun. Onko sopivaa?

Ap.

Vierailija
9/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisessa kulttuurissa on aivan normaalia käydä kahvilla myös vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa.

Vierailija
10/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin. Jos siis oikeasti on ihan vaan kaverikahveista kyse.

T:rouva

Vierailija
11/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko täältä lupaa ja vahvistusta toiminnallesi?

Vierailija
12/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:17"]

En tarkoittanut "päiväkahveja". Jos menee vaan kahville. Juttelee mukavia ja tekee selväksi että on varattu eikä kahvittelu johda muuhun. Onko sopivaa?

Ap.

[/quote]

Anna mennä. Jos nainen tietää ettei sulla ole likaisia aikeita ja pitää susta tyyppinä niin varmasti lähtee. Mutta kannattaa muistaa ettei sillä ole väliä mitä ulkopuoliset ajattelee tai näkee, te itse tiedätte onko se sopimatonta vai ei.

Vierailija
14/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyseisen naisen mies pyytää tuntematonta naista ihan vaan kakkukahville ilman taka-ajatuksia. Kait sekin on ok?

Ap.

Vierailija
15/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi. En nää mitään syytä kahvitella muiden miesten kanssa, turhaa tuottaa epäilyksiä puolisolle.

Vierailija
16/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:27"]

Entä jos kyseisen naisen mies pyytää tuntematonta naista ihan vaan kakkukahville ilman taka-ajatuksia. Kait sekin on ok?

Ap.

[/quote]

Kai se on sallittava miehellekin sama oikeus  kahvitteluun.

Vierailija
17/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin kyllä tulisesti jos mieheni ehdottaisi tuntemattomalle naiselle kahville menoa. Vaikkei taka-ajatuksia olisikaan.

Vierailija
18/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilman taka-ajatuksia"? No siis eihän ihminen tee mitään ilman motiivia. KAhville pyytämisessäkin täytyy olla jonkinlaista mieltymystä olemassa tai etua saavutettavissa. Syyksi riittää tietenkin ihan vain ajanvietekin. Mutta eihän sitä koskaan voi tietää, mitä tapahtuu. Saattaahan siinä huomata kohdanneensa sielunkumppanin...

Mutta minusta kahden ihmisen kahvitteluhetki on täysin sallittua, vaikka kuinka varattuja ihmisiä olisivat.

Vierailija
19/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivihan voi olla se että kaipaa hetkeksi juttuseuraa.

Vierailija
20/21 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:28"]

Itse en menisi. En nää mitään syytä kahvitella muiden miesten kanssa, turhaa tuottaa epäilyksiä puolisolle.

[/quote]

Mitä eroa on mennä naisen tai miehen kanssa jos kumpaankaan ei ole seksuaalista kiinnostusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän