Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita naisia, jotka ei tykkää pitää kesällä lyhyitä hameita tai shortseja?

Vierailija
27.10.2021 |

Ei ole kovin ajankohtainen aihe, mutta sattui tulemaan mieleeni.

Itse olen vieroksunut lyhyitä hameita ja shortseja jostain 13-vuotiaasta asti (nyt ikää 33).

Jostain syystä en yhtään tykkäisi, jos joutuisin pukeutumaan yllämainittuihin vaatekappaleisiin. Oikeastaan ainoa alaosa, mikä miellyttää minua, on farkut, mutta harmi vaan, että niitä ei kesähelteellä oikein tee mieli käyttää. Tämä pukeutumisongelma on melko merkittävä syy siihen, miksi kesä ei ole lempivuodenaikojani. Stressaan samasta asiasta joka vuosi jo usein etukäteen, eli kauhistelen jo syksyllä sitä, että ensi kesänä joutuu taas painimaan saman ongelman kanssa. :D

Saisikos jotain vertaistukea?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rotusääret, mutta en koskaan käytä sortseja enkä lyhyitä hameita.

Vierailija
2/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kuljen pitkissä hameissa ympäri vuoden, eri materiaalit eri keleihin. Koen mukavimmaksi vaatteeksi ikinä. Ei farkkuja tänne, ajatuskin kiristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesällä aina pitkät housut tai nilkkamittainen hame. Siihen on kyllä muu syy kuin kainous, mulla nimittäin on lipödeema. 

Vierailija
4/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista hameita, shortseja enkä sukkahousuja. Kesällä on vaikea pukeutua töihin asiallisesti.

Minulla on alun alkaen ollut miehen jalat, joissa suonikohjuja ja kyhmyjä. Eipä tee mieli niitä näytellä. Sen sijaan uimapuvussa kyllä tykkään olla.

Ohuet kapeat caprit, jotka ovat vain vähän nilkkaa korkeammalla, sopivat kyllä.

Vierailija
5/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oo käyttänyt, mutta johtuu lähinnä siitä etten oo ihan sinut jalkojeni kanssa, vaikka kuinka treenaan tms niin on jotain muhkuraa reisissä tms enkä halua esitellä jalkojani kaikelle kansalle... xD Sit osa shortseista on vaan liian paljastavia.. Mut ahdistaa jo valmiiksi (vaikka kesästä pidän ja oon helteen rakastaja) niin se kun pitää laittaa vähemmän vaatteita. Ei se siis kotipihassa haittaa ku on omakotitalo ja aidattu mutta jos pitää ihmisten ilmoille lähteä.. Siksi suosin kevyitä Culottes-housuja tai pitkiä hameita kesällä. 

Vierailija
6/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi? En ole teinivuosien jälkeen käyttänyt mitään shortseja/lyhyitä hameita julkisesti, ja ihan hyvin olen pärjännyt. Esim. väljät pellavahousut on hyvät helteellä.

Vierailija
7/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit nyt kuitenkin ;-).

Vierailija
8/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit on ok, mutta ei ne nykyään naisille myytävät roiskeläpät. Miesten osastolta löytyy mukavia shortseja, joissa on vähän enemmän lahjetta.

Vierailija
9/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,.Suonikohjuja. Toisaalta, kun on tosi helle, niin ei haittaa.

Vierailija
10/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit reidet on parempi pitää piilossa. Ei niissä silmä lepää.

Vierailija
11/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut niin paljon kommentointia ulkonäöstäni, että valitsen mieluiten peittävää. Ja olen siis normaalipainoinen ja ihan nätti, monen mielestä seksikäskin.

Vierailija
12/12 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn pitkissä helmoissa ja löysissä housuissa kesäklä, tuntuu mukavimmilta ja näyttää minulla paremmalta(paksut jalat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän