Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näköjään pysty nukkumaan vaimon vieressä enää kun kesäsin.

Vierailija
27.10.2021 |

Vilukissanen rouva hommanut meidän sänkyyn kaksi sähköstä lämpöpeittoa. Toisen virittänyt aluslakanan alle lämittämään ja toista pitää peitteenä minkä päälle vetäsee vielä tavallisen peiton. Meikäläisen unista ei tule mitään kun lakana kuuma ja vieressä rouva hohkaa kun kiuas. Koiramme luovutti jo ekana yönä ja siirtyi lattialle. Ite yritin pariviikkoa sinnitellä mutta viime yönä sain tarpeekseni ja siirryin tyttären vanhaan sänkyyn. No tästähän tuli sitten aamulla sanomista puolin ja toisin kun kuitenkin 30-vuotta maattu kylkikyljessä. Onko muita jotka eivät pysty nukkumaan liian kuumassa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla joku aliravitsemustila tai muu vaiva jos alkaa tavallisessa huonelämpötilassa vilustua.. ei ole normaalia.

Suomessa asunnot lämmitetäänkin niin lämpimäksi yleensä ellei ole jokin erikoisempi asumisratkaisu..

Vierailija
22/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan arvata niin nainen ei syö juuri muuta kuin jotain salaatinlehtiä tms ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin ymmärrän miehen valittamista!

Vierailija
24/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka noin kuumassa pystyy nukkumaan? Siinähän paistuu, ja on ihan hiestä märkä.

Vaimoni. Ei hien pisaraa. Peitoissa ajastin 3h mitkä herää vielä yöllä laittamaan uudestaan päälle ja autuaasti huokasten jatkaa uniaan.

Minä olen myös sellainen, jolle tulee helposti kylmä nukkuessa. En tiedä yhtään, että miksi, mutta vaikka olis 30 asteen lämpö, niin pitää vetää peittoa päälle kun tulee nukahtamispisteeseen, alan palelemaan silloin. Kuinka kylmä teillä on makkarissa, jos vaimo tarvitsee tuollaisia lämpösysteemejä? Koska minä en sellaisia tarvitse, jos asunnossa on ns. normilämpöisyys, minusta se on makkarissa n. 21-22 astetta. Onko teillä makuuhuone joku huurukaappi, kuten monella on?

Olin kerran työporukan kanssa risteilyllä ja hyttikaveri oli pistänyt lämpötilan 18 asteeseen kun viielässä on niin hyvä nukkua. Lopputuloksena se, että minä palelin koko yön, vaikka oli peitto ja päiväpeittokin siinä päällä. 

Vierailija
25/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viluinen ja rakastan paksua untuvatäkkiäni. Se ei kuitenkaan hohkaa lämpöä ympärilleen...

Rouvalla ei ole mitään syytä hermostua, vaikkei koirakaan halua nukkua hänen kanssaan.

Vierailija
26/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei ole mikään pakko seisottaa puolison vieressä päivästä päivään palleja kivistäen.

Taitaa se seisotus olla kolmenkymmenen vuoden jälkeen jo aika harvassa. Kiihottaa yhtä paljon kuin makaronilaatikko.

Vierailija
27/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva lääkäriin ja heti. Ei ole millään tavoin normaalia tuollainen.

Vierailija
28/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei ole mikään pakko seisottaa puolison vieressä päivästä päivään palleja kivistäen.

Taitaa se seisotus olla kolmenkymmenen vuoden jälkeen jo aika harvassa. Kiihottaa yhtä paljon kuin makaronilaatikko.

No enpä tiedä mikä tilanne on viiden vuoden päästä, sillä olemme olleet mieheni kanssa yhdessä vasta 25 vuotta. Ei minun kuitenkaan tarvitse kuin hieman silittää miestäni, niin hän on jo valmis. Olemme mieheni kanssa alle viisikymppisiä ja olisi huono juttu, jos jollakin viisikymppisellä ei jöpötä enää.

Vierailija
29/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää nukkumista mieheni kanssa, parhaat yöunet saan, kun hän pysyttelee kaukana ja nukkuu toisaalla. Vieressä kölliminen ja muu kuuluu nuoruusaikaan, nykyisin inhoon koko vierekkäin nukkumista, ihan ilman lämpöpeittojakin. Nukun muutenkin niin ISOSTI, ettei parisänky ole yhdelle lainkaan liian iso, voin herätä poikittain, pitkittäin levällään tai ihan miten vaan, ei siinä saa kenenkään sorkat olla tiellä.

Vierailija
30/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kanssa unen kannalta paras ostos ollut tollanen lämpöpeitto ja kunnon tyynyt. Tosin tyydyn sentään yhteen peittoon minkä päälle vedän vielä pehmeääkin pehmosemman viltin. Laitan peiton illalla lämpenemään vähän ennen nukkumaanmenoa. Ai että sinne lämpöön kun kömpii alasti niin on kieltämättä melko autuas olo. Ai että jos varpaat vaikka viluset niin kääriä ne kunnolla sähkön lämpöön! En osaa nukkua sukat jalassa.

Vierailija
31/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka noin kuumassa pystyy nukkumaan? Siinähän paistuu, ja on ihan hiestä märkä.

Kyllä mä tunnen tuollaisia naisia (en yhtäkään miestä), jotka palelee aina. Itse olen ennemminkin herkkä kuumalle ja tykkään nukkua viileässä. Jalat mullakin palelee helposti, mutta muuten olen viileän ystävä.

Vierailija
32/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jatkoa sille tarinalle jossa mies tahtoo nukkua aina ikkunat auki ja nainen palelee..

Vierailija
33/33 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se peitto on sun puolen lakanan alla ja sun päällä?

Omalla puolella vois varmaan käyttää omaa peittoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi