Noin 5 päivää ennen menkkoja yksi päivä sellainen että itken kaikelle mitä ihmiset sanoo?
Kommentit (10)
Minua alkoi itkettää kun luin kirjoituksesi.
-PMS-hirviö-
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi itkettää kun luin kirjoituksesi.
-PMS-hirviö-
ai kauheaa ,( anteeksi :'(
Joo kyllä on just tuosta kyse. Outoa kuitenkin että vain yksi päivä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä on just tuosta kyse. Outoa kuitenkin että vain yksi päivä tuollaista.
Oli ehkä yksi ja puoli päivää, kun aloin miettiä. Mutta oireileeko esim just 5 päivää ennen menkkoja yleensä?
Yleensä oireilee 5, 4, 3, 2 ja 1 päivää ennen menkkoja
Minulla on samantyyppistä. Masennun aivan totaalisesti 1-2 pv ennen kuin vuoto alkaa. Kaikki on synkkää ja turhaa ja kamalaa. Kestää päivän. Vähän huono lähde, mutta katsopa ap vaikka tämä artikkeli https://www.is.fi/terveys/art-2000006085519.html.
Ehkäisy pillerit vie pois kokonaan noi oireet kun hormonit tasaantuu . Vapauttava fiilis.
Minulla on myös PMS -aikaan tuota herkkyyttä itkeä musiikille, elokuville ym. vaikka normaalisti en juuri itkeskele. Myös kuukauden migreenikohtaukset tulevat aina PMS-viikolla.
Joo itkettää koko viikon ennen menkkoja. Ja mieli vähän maassa, väsyttää törkeesti ja vatsaa turvottaa. Makeanhimoa ja missään vaatteessa ei tunnu hyvälle.
Jos saisi tähän selvyyden. Olo oli siis tosiaan sellainen, että saatoin vain itkeä esim kun puhuin mieheni kanssa puhelimessa vaikka ei ollut mitään hätää. Kaikki mitä mies sanoi itketti. Ja ystäväni myös. Mutta päätin olla nolaamatta itseäni ja istuin hiljaa kotona itkien kun kaikki itketti. Että semmoista.