Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla niin, että yhdistätte vahvasti jonkun ihmisen/tunteen tiettyyn paikkaan ja tämä aiheuttaa teille vaikeuksia, mikäli suhteenne tuohon ihmiseen muuttuu?

Vierailija
27.10.2021 |

Eli tarkoitan sitä, että olet vaikka tapaillut jotakuta miestä, ollut häneen ihastunut ja kun mies on lopettanut tapailunne, niin et voi enää kävellä tietyn paikan ohi tai käydä jossain esim. ruokapaikassa, jossa kävitte tämän miehen kanssa, koska paikka muistuttaa hyvistä ajoistanne, kun kaikki oli vielä kunnossa?

Itselleni tämä on tosi iso ongelma, sillä se estää minua elämästä normaalisti. Tietyt paikat menevät ikään kuin pilalle enkä voi esim. muuttaa sellaiselle alueelle, joka on jotenkin yhteydessä ihmiseen, jonka kanssa on ollut syviä tunteita.

Mistä tällainen voi johtua/johtuu? Onko muita, joilla esiintyy tai on joskus menneisyydessä esiintynyt samaa ongelmaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
2/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip kuulosta tutulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin kun ulkoilin rakkaan kissani kanssa paljon tietyillä alueilla että en voinut enää mennä noihin paikkoihin kun kuoli, teki niin kipeää.

Vierailija
4/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
5/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut suhtautumiseeni paikkoihin. Mutta olen joutunut antamaan pois tai heittämään roskiin paljon vaatteita, joita olen pitänyt seurustellessani jonkun tietyn miehen kanssa.

Jouduin luopumaan myös itse neulomastani hyvästä villapuserosta, joka sattui olemaan päälläni kun vein koiran eläinlääkäriin ja röntgenkuvien jälkeen päädyttiin koiran lopettamiseen.

6/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, kuule minä menin sinne paikkaan töihin sen jälkeen kun hän lopetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan