Nainen, tunnistatko baarissa miehen jolla ei ole vientiä?
Mikä kertoo sinulle ettei mies ole ns. kuumaa kamaa?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:03"]
Ulkonäkö, karisma ja puhelahjat. Sen tietää useimmiten ensimmäisen minuutin aikana millainen mies on, ellei se ole todella hyvä esittämään. Ensivaikutelmat hyvin harvoin pettävät.
[/quote]
Alle minuutissa. Game over man, Game over!
No näkeehän sen jo siitä että baarissa olo rajoittuu lähinnä pöydässä istumiseen ja tuopin tuijotteluun. Sitten tuhannen jurrissa saatetaan mennä lässyttämään lähimmälle naispuoliselle jotain tai kourimaan onnetonta uhria tanssilattialla. Ja näitä on PALJON.
Kierretään ympäri baaria vonkaamassa jokaista naista. Baarissa olon suurimmat syyt ovat viina ja naiset. Hyih.
Se, kun erehdyt sille kohteliaasti juttelemaan niin se seuraa koko illan.
Kyllä tunnistan. Sellainen huono itsetunto ja lannistuneisuus näkyy jo kauas. Kun haluaisi, mutta ei saa, niin asenne muuttuu jo sellaiseksi, että menkää horot v***uun kun ette kuitenkaan anna. Se on kauhean surullista.
Mulla on nyt sellanen nukkumassa tuolla makuuhuoneessa :) oli sitten vientiä vaikkei ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:10"]
Kyllä tunnistan. Sellainen huono itsetunto ja lannistuneisuus näkyy jo kauas. Kun haluaisi, mutta ei saa, niin asenne muuttuu jo sellaiseksi, että menkää horot v***uun kun ette kuitenkaan anna. Se on kauhean surullista.
[/quote]
Inhimillinen psykologinen defenssi. Suomeen tarvittaisiin Hollannin kaltaisia punaisten lyhtyjen alueita, jotta lannistuneet voisivat saada seksinsä sieltä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:47"]
No näkeehän sen jo siitä että baarissa olo rajoittuu lähinnä pöydässä istumiseen ja tuopin tuijotteluun. Sitten tuhannen jurrissa saatetaan mennä lässyttämään lähimmälle naispuoliselle jotain tai kourimaan onnetonta uhria tanssilattialla. Ja näitä on PALJON.
[/quote]No minulla on yleensä strategia se, että mietin seuraavan päivän tekemisiä, juon limpparia ja odotan, että joku tulisi juttelemaan. Välillä juttelen itse vähän myös, mutta yksin se ei ole helppoa, kun melkein kaikilla muilla on seuralaiset mukana; miehillä ja naisilla. Karaoke onnistuu myös hyvin vesilinjalla eli rohkeutta periaatteessa on. Minun mielestäni se on jo aika hyvin, että yksinäinen mies uskaltaa tulla yksin sinne baariin. Siinähän on sitten vähän pakko katsella lasia monessakin tilanteessa, kun istumapaikkoja on rajallisesti ja kaikkien seuraan ei voi ängetä eikä juttukumppania ole omasta takaa.
No mutta huomenna minulla on kuitenkin toiset treffit yhden naisen kanssa, joka löytyi netistä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:18"]
Mulla on nyt sellanen nukkumassa tuolla makuuhuoneessa :) oli sitten vientiä vaikkei ollutkaan.
[/quote]
Oi, söpöä :)
Tarpeeksi monta kuningas alkoholin uskollista orjaa tullut käytyä läpi että jos mies on baarissa niin hänellä ei tule olemaan vientiä ainakaan minulle päin. Baarimikot ovat asia erikseen, sieltä toki saattaisi joku kiinnostava löytyä. Vaan eipä ole ollut mitään kiinnostusta mennä baareihin katselemaan näitä luomakunnan kruunuja örveltämässä.
Jos mies on mun mielestä kuumaa kamaa niin en välitä vähääkään mitä muut siitä ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:03"]
Ulkonäkö, karisma ja puhelahjat. Sen tietää useimmiten ensimmäisen minuutin aikana millainen mies on, ellei se ole todella hyvä esittämään. Ensivaikutelmat hyvin harvoin pettävät.
[/quote]
Alle minuutissa. Game over man, Game over!
[/quote]
Jep. Turha uikuttaa, baareissa ei tutustusta syvällisesti yhden illan aikana, vaan ne on paikkoja, joissa toisia arvioidaan suhteellisen nopeasti koska valikoimaa on myös runsaasti. Mua ei kiinnosta käyttää aikaani tutustuakseni mieheen, joka ei heti alusta asti vaikuta kiinnostavalta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:04"]
Kierretään ympäri baaria vonkaamassa jokaista naista. Baarissa olon suurimmat syyt ovat viina ja naiset. Hyih.
[/quote]
No ihan samat ne ovat niillekin, joilla on vientiä...
Sitten taas suositut miehet ovat kuin ei naisista välittäisikään. Tietävät saavansa,
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:10"]
[/quote]
Inhimillinen psykologinen defenssi. Suomeen tarvittaisiin Hollannin kaltaisia punaisten lyhtyjen alueita, jotta lannistuneet voisivat saada seksinsä sieltä.
[/quote]
Täällä Suomessa on kyllä seksityöntekijöitä, mutta ne pitää tilata kotiin tai hotelliin. Onko se kynnyskysymys?
Mä en tunnista koska en koskaan ole mennyt baariin etsiäkseni seksiseuraa. Luulen että vientiä ei ole niillä tyypeillä jotka tulevat karjumaan että "saaks tähän istua" esittelemättä itseään tai asiaansa, ja saavat paskaraivarit kun sanon että ei oikeastaan saa, kun olen tässä ystävieni kanssa ja juttu kesken. Kiinnostaisi tietää mitä nuo raivoajat luulevat saavuttavansa, kun todella moni nainen näkee sen tilanteen ja varmasti välttelee tyyppiä jatkossa. Muutaman kerran kun joku on vastannut mun kieltooni että anteeksi häiriö, mukavaa illanjatkoa, olen nähnyt tyypin poistuvan jonkun naisen kanssa. Eli kai sen tunnistaa aina siitä että on aggressiivinen ja syyttää naisia siitä että on itse vastenmielinen tyyppi.
On se perkele ettei saa rauhassa ryypätä!
En tunnista, en edes koskaan käy baareissa. Eivät kaikki naiset käy.
Vielä surullisempia ovat yksin ryyppäävät naiset baareissa.