Miehen karvaisuus (lähinnä parta) ja peniksen koko
Onko vahva positiivinen korrelaatio? Kertokaa kokemuksia. Voiko siloposkella olla kokoa?
Kommentit (31)
Mun mieheltä voi parran pyyhkäistä froteepyyhkeelkä, ja silti hälllä on isoin mitä olen kokenut n. 60:stä
Suurin tapaamanu kulli oli parrattomalla miehellä
Itselläni parta ei kasva oikeastaan yhtään, ja penis on keskikokoa, rapiat 6 tuumaa.
Mun miehellä kasvaa parta leuan kärjessä + viikset ja jotain satunnaista poskissa, eli ilmeisesti juuri niinkuin 11:n miehellä, ja penis on 21 cm pitkä ja vähän yli 5 cm paksu.En usko että naamakarvankasvu ja peniksen koko ovat yhteydessä toisiinsa.
Ketkähän tänne vastaisi? Parakkaiden puolisot, isomunaisten vai he, joita heikompi parta vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:12"]
Mun miehellä kasvaa parta leuan kärjessä + viikset ja jotain satunnaista poskissa, eli ilmeisesti juuri niinkuin 11:n miehellä, ja penis on 21 cm pitkä ja vähän yli 5 cm paksu.En usko että naamakarvankasvu ja peniksen koko ovat yhteydessä toisiinsa.
[/quote]
No juuh... Tuo vastasi varmaan aika hyvin ap:n kysymykseen. Heikompipartaisilla on niin isot kalut, että ovat häviävän pieni vähemmistö.
Miksi ihmeessä kommentoin näinkin tyhmää avausta?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:35"]
Miksi ihmeessä kommentoin näinkin tyhmää avausta?
[/quote]
Koska sinusta on kasvanut yksi meistä, aito av-mamma? Tunnistat itsesi parhaiten av-mammaksi juuri siitä, kun kommentoit tyhminä pitämiäsi avauksia vielä sisällöttömämmillä viesteillä ja pidät kommenttiasi niin tärkeänä, että se on julkaistava.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:58"]
Minulla on oikein turkkilaiseen mieheen verrattava kokoparta ja muutenkin karvainen, mutta pieni penis. Geeneistä nuo johtuu, ai karvankasvu johdu vain testoarvoista
t. mies
[/quote]
Monikohan oikein tuuheakarvainen pienikullinen mies kokee oikeasti tarpeelliseksi oikaista tällaista aloitusta?
Joo, jos naisella on pitkät hiukset, niin sitä sen rintojen koko on b tai c.
jos naisella on rinnat b tai c, niin sillä ei ole pimppikarvoja.
ja jos naisella ei oo pimppikarvoja, niin sillä on pitkät hiukset.
...tai miten se nyt menikään?
(Epä)loogista...tällaista ei tutkittua kehäpäätelmää.