Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhde-Mies ehdotti toista naista

Vierailija
02.01.2015 |

Minulla seksisuhde mieheen ja mies ehdotti mibulle että haluaisi hänet,minut ja toisen naisen sänkyyn. Haluaisi saada kahta naista.
Toisaalta ajatus oli kiihottava mutta en oikeasti sellaista halua.
Loukkaannuin että en riitä vaan pitää saada vielä toinen nainen mukaan?
En mä halua nähdä kun kyseinen mies harrastaa jonkun muun kanssa seksiä... En kyllä asiaa miehelle sanonut mutta..
Tuli halpa olo.

Mitä olette mieltä? Loukkaannuinko turhasta? Mitä itse ajattelisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia näinä aikoina.aika pikkumainen omistushalunen vätys oot jos toiselta kieltää tuon ilon..tuliko mieleen että oli vinkki se toinen nainen..mies vihjasi sinulle laihduta..tai muuta

Vierailija
2/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että siinäpä mies jonka aivot ovat kullin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan kivaa se on ....

Vierailija
4/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä on seksisuhde eikä suhde niin ei liene yllätys, että on muitakin, kenties molemmilla.

Vierailija
5/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmö

1) kyse on hänen fantasiastaan. Siitä syyllistäminen on typerää. Minkäs ihminen mielihaluilleen mahtaa. 

2) Vaikka loukkaantuminen on ymmärrettävä reaktio, sen on turha. 

3) Tietenkin kerrot hänelle, että sinua ei kiinnosta ja kerro tietty syytkin. Syyllistäminen on tietysti turhaa ja varmaan aika epärakentavaakin

4) sinulla on syy loukkaantua vasta, jos mies ei kunnioita sinun näkemystäsi ja painostaa, jankkaa tms. 

Vierailija
6/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan loukkaannut. Vastavuoroisesti ilmoitat että tahdot myös kaksi miestä sänkyysi. Järjestynee helposti.

Vierailija
7/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vain seksisuhteessa, niin miksi loukkaannut? Saahan sitä kysyä onko fantasiaa mahdollista toteuttaa. Kyse on siitä, ettetkö tyydyttäisi häntä vaan siitä että hän haluaa toteuttaa haaveen. Tehdä märästä päiväunesta totta. Ja jos ette ole parisuhteessa, niin kysehän on vain lihallisten halujen tyydyttämisestä. Ei kannata loukkaantua asiasta. Ja seksisuhteessa on usein osapuolilla muitakin kumppaneita. Jos asia ei sinua sytytä, niin sanot vain että ei kiitos. Ettei ole sinun juttusi. Yksinkertaista :)

Vierailija
8/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Ei musta taidakkaan sitten olla seksisuhteeseen kun jostain kummallisesta syystä en pidä ajatuksesta että mies panee muuta naista. Kai se sitten on jotain mutasukkaisuutta/omistus halua mitä ei pitäisi olla.
No tulipahan kokeiltua:)

ap

Vierailija
9/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo seksisuhde ole parisuhdetta ja että nöksähdetään heti. Seksisuhde kun yleensä on ilman sitoumuksia. Miksi suutut, ehdotuksista? Mulla oli seksisuhde, joka toimi näin, silloin kun mies halus, hän otti yhteyttä. Hän oli ukkomies ja itse olin silloin vapaa tekemään mitä vaan koska vaan. Joten hänen halujen mukaan nähtiin tai ei nähty. Totesin kyllä hänelle jo alkuun, etten koskaan lähde touhuamaan eukkojen kanssa mitään, mut ei haittaa, jos on muitakin naisia, kunhan mun ei tarvitse heihin kajota tai heidän minuun. Tuo juttu toimi tasan niin kauan, kun mies löys uuden emännän ja onnittelin häntä. Sehän oli huvia ja hauskanpitoa vain ollut.

Vierailija
10/10 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se pitäisikin mennä, ilman sitoumuksia keveästi :) Luulin että pystyn ja aikani pystyinkin. Pitää siis lopettaa miehen tapaaminen koska ajatukseni eivät ole enään sellaiset mitkä pelkkään seksiin sopisivat. Itse hyväksyin ja olin mukana itse alunperin puhtaassa seksissä, nyt rikon sitä mitä sovittiin. Pakko siis lopettaa tapaaminen.En vaan pidä ajatuksesta että mies panee jokaista vastaan tulevaa ja sen jälkeen mua jos sattuu kiinnostamaan. Ei ole kiva ajatella että kenen kanssa on ollut ja minkä taudin saanut..:)

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:18"]Ei tuo seksisuhde ole parisuhdetta ja että nöksähdetään heti. Seksisuhde kun yleensä on ilman sitoumuksia. Miksi suutut, ehdotuksista? Mulla oli seksisuhde, joka toimi näin, silloin kun mies halus, hän otti yhteyttä. Hän oli ukkomies ja itse olin silloin vapaa tekemään mitä vaan koska vaan. Joten hänen halujen mukaan nähtiin tai ei nähty. Totesin kyllä hänelle jo alkuun, etten koskaan lähde touhuamaan eukkojen kanssa mitään, mut ei haittaa, jos on muitakin naisia, kunhan mun ei tarvitse heihin kajota tai heidän minuun. Tuo juttu toimi tasan niin kauan, kun mies löys uuden emännän ja onnittelin häntä. Sehän oli huvia ja hauskanpitoa vain ollut.
[/quote]