Luottaisitko naispuoliseen aivokirurgiin?
Jos olisit menossa johonkin aivojen leikkaukseen? Itse vaatisin tietyistä syistä miespuolisen kirurgin.. Mitä jos naispuolisella kirurgilla olisi vaikka joku ihastus mielessä, eikä hän pystyisi keskittymään? Tai jos alkaisi kuukautiset kesken leikkauksen ja hän vetäisi raivarit jostain hoitajan kommentista leikkauksen aikana..
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:10"]
Naiskirurgin kanssa olisi mukavampi asioida; se voisi olla sieväkin ja omata miellyttävän äänen. Mutta itse leikkauksen aikana olisi hyvä saada miespuolinen stuntti, jotta leikkaus menisi mahdollisimman hyvin. Miehet ovat yleensä kuitenkin parempia melkein kaikessa, paitsi kutomisessa ja pienten lasten hoitamisessa.
-Mies 29v-
[/quote]
Aion heittää vauvamme mieheni hoidettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:59"]
Ei taida minkäänsortin aivoleikkaus teidän ongelmiin auttaa?
[/quote]
<3
Hohoo, hieno trolli trolollllol.
Sukupuolihan vaikuttaa niin penteleesti työntekoon (miehenä en toivo tähän alentavia kommentteja). Onnellista uutta vuotta vaan kaikille!
Naiset nyt vaan on parempia kirurgeja, oli elin mikä vaan!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:15"]
Naiskirurgin kanssa olisi mukavampi asioida; se voisi olla sieväkin ja omata miellyttävän äänen. Mutta itse leikkauksen aikana olisi hyvä saada miespuolinen stuntti, jotta leikkaus menisi mahdollisimman hyvin. Miehet ovat yleensä kuitenkin parempia melkein kaikessa, paitsi kutomisessa ja pienten lasten hoitamisessa.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]No voihan se onnistua, mutta miehestä on luonnollista käsitellä vauvaa kuin perunasäkkiä ja ärsyyntyä vauvan itkuista. Mies kiinnostuu lapsesta paljon enemmän sitten, kun sen kanssa voi kommunikoida ja harrastaa jotakin.
-Mies 29v-
21
Ja onnea myös mies29:lle. kommenttiesi perusteella tarvitset sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:15"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]No voihan se onnistua, mutta miehestä on luonnollista käsitellä vauvaa kuin perunasäkkiä ja ärsyyntyä vauvan itkuista. Mies kiinnostuu lapsesta paljon enemmän sitten, kun sen kanssa voi kommunikoida ja harrastaa jotakin.
-Mies 29v-
[/quote]
Minä tunnen noin ja olen nainen. Minusta tulee uranainen.
Silmäluomet jotka alkoi lurpahtamaan leikkasi nainen jonka tarkoituksella valitsin mehiläisessä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:09"]
Haluan aina miespuolisen lääkärin ja ylipäätänsä miespuolisen minuun jollain tavalla hoitosuhteessa olevan. Ilmeisesti lapsuustraumojen takia en koe oloani hyväksi esim. naisterveydenhoitajan luona. Kävin muutaman kerran naishierojalla, enkä pystynyt ollenkaan rentoutumaan, oli tosi ahdistavaa.
[/quote]
Jännä, kun ihmiset eivät ymmärrä tätä. Siis ihan oikeasti en tee sitä tahallani. Enkä muuten luokittele ihmisiä sukupuolen perusteella. En vain yksinkertaisesti voi sille mitään, että menen ihan lukkoon naispuolisten hoitajien kanssa. En halua, että nainen koskee minuun tai kyselee minulta henkilökohtaisia asioitani. Arvelen tuon johtuvan alitajuisista lapsuuteen juontavista tunteensiirroista. Olen itse nainen.
naisilla on keskimäärin pienemmät kädet ja parempi sorminäppäryys, mikä on aivokirurgiassa aika ehdoton juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:37"]naisilla on keskimäärin pienemmät kädet ja parempi sorminäppäryys, mikä on aivokirurgiassa aika ehdoton juttu.
[/quote] huom. Tämä siis aikoinaan minut leikanneen mieskirurgin toteamana
Mitä jos mies ajattelisi vain alapäätään? Mielummin nainen, naiset keskittyy paljon paremmin kuin miehet.
Ap:ltä pelkkää spekulointia: olematonta ei voi leikata.
En jos sen nimi olisi Sirpa Laamanen!