Miten muutua tavallisesta tallaajasta kaunottareksi?
Tarkoitan että miten hyödyntää oma ulkonäkö. Vielä kun on siedettävä, alle 40v. Miten pukeutua ja millaiset kengät ja tyyli jne. Oon aika tavallinen tallaaja ja hoitaja. Kampaajalla jo käyty.
Kommentit (55)
Ja mistä johtuu tää halu muutokseen? Onko elämässäs nyt sattunu jotain, mikä havahduttaa tähän?
Värilliset piilolinssit. Syvän siniset tai tummanruskeat. Mulla tekee katseesta intensiivisen ja itsevarman olon.
No mites sellainen tyyli kuin esim. Kalastajan vaimo bloggaajalla? Vähän tollanen boheemimpi, mutta kuitenkin jotain samaa kuin tossa Lilyssä. Osa lookeista varmaan liiankin boheemeja makuusi, mutta ehkä saat kiinni. :)
7
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:19"]
Ja mistä johtuu tää halu muutokseen? Onko elämässäs nyt sattunu jotain, mikä havahduttaa tähän?
[/quote]
Mulla on ollut aikakausia kun en ole jaksanut kiinnisttää huomiota itseeni. En ole välittänyt. Olen myös entinen koulukiusattu ja uskonut pitkän aikaa sen mitä minusta on itselleni syötetty. Että olisin huonompi kuin muut kiltin luonteeni takia.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:23"]
No mites sellainen tyyli kuin esim. Kalastajan vaimo bloggaajalla? Vähän tollanen boheemimpi, mutta kuitenkin jotain samaa kuin tossa Lilyssä. Osa lookeista varmaan liiankin boheemeja makuusi, mutta ehkä saat kiinni. :)
Kalastajan vaimolla on hirmu kiva tyyli. Itse en omista noin upeaa vartaloa mitä hänellä enkä osaa noin hyvin yhdistellä boheemia tyyliä. Pitäisi varmaan opetella. Mutta joo, kalastajan vaimo voisi muunneltuna olla se juttu. Kiitos. =)
7
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:23"]
7
[/quote]
tarkoitatko muuten jotain tälläisiä vaatteita?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:09"]Kyse ei ole siitä miltä näyttää vaan se tapa miten itsesi kannat. Olen kaunis nainen ja vaikka pukeutuisin ryysyihin ja olisin tukka takussa ja meikkaamatta, silti käännän miesten päät. Itsevarmuus on avainsana.
Ei sen väliä mitä puet päällesi, tapa miten puhut ja miten annat itsellesi puhua on se tyylikkyys.
[/quote]
Ihan varmasti kuka vaan kääntää miesten ja naistenkin katseet ryysyissä liikkuessaan.
Katso mallia blogeista! Vaikka Rillan Koti.
-Korkokengät jalkaan, kiiloilla esim. jaksaa kävellä/seisoa ihan hyvin työpäivän. Samalla ryhti paranee.
-Käytä hameita.
-Käytä arkenakin kirkkaanpunaista huulipunaa (valitse sävy tarkkaan!)
-Hymyile paljon ja flirttaile kevyesti naisille ja miehille!
-Käytä sinulle sopivia kirkkaita värejä. Itse käytän punaista, smaragdinvihreää, kirkkaansinistä, mustaa ja välillä pastellivärejä.
-Pidä asusi yksinkertaisena.
-Hiukset pitää laittaa jotenkin joka aamu. Kiharat, nuttura, korkea ponnari tms. Etuhiukset kannattaa käsitellä suoristusraudalla.
-Pidä kynnet kunnossa. Tätä en itse haltsaa, mutta muuten olen 27-vuotias rrrrotunainen :D
Hyvä ryhti ja hymy. Hameet, mekot ja korkeat korot. Simppeli nahkalaukku ja ei liikaa mitään. Vähempi on enempi
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:53"]
Hyvä ryhti ja hymy. Hameet, mekot ja korkeat korot. Simppeli nahkalaukku ja ei liikaa mitään. Vähempi on enempi
[/quote]
Olisiko jotain esimerkkejä noista mainitsemistasi jutuista.
Juuri tein löydän vaatekaapistani. Puolihameen. Sen kanssa korolliset saappaat ja simppeli paita.
ap
Vaikea kuvailla itseäni, olen aika kiltti,yritän huomioida toiset, en halua pahoittaa kenenkään mieltä tai sanoa pahasti. Töissä se yksin puurtaja (en tarkoita tätä työkavereita haukkuakseni). kotona sitten voin olla välillä temperamenttinenkin. Esteetikko. Olen välillä vähän homssuinenkin ja tukka putkella. Harrastuksia ei juuri kerkiä olemaan. Lenkkeilyä silloin tällöin. Viihdyn kotona. Tunnen oloni ihmisjoukossa vaivaantuneeksi. En halua olla keskipiste mutta en halua olla se kirjastontätikään tai harmaa hiirulainen. Haluan olla uskottava. Tuossa ehkä jotain. =)
ap