onko nyt ees nii ihmeelline tyyli...
Ihmetyttää ku kommenteis kehutaa tyyliä... must iha blää ja tavalline. mitä mielt?
Kommentit (35)
Mustki iha tavalline... huhhuh mitä kommentteiki viel. tyyli-ikoni WTF sanon mä
-10-15kg ehk sit alkais vaatteet näyttää hyvilt tonki pääl xd
noooooooh ainaki uusi instapäivitys täl o salilt. hyvä alku ainaki tähä xd (y)
Tylsä tyyli, mustaa ja valkosta, ei printtejä, ei kiinnostavia leikkauksia, ei kiinnostavia väriyhdistelmiä, iha niinku suurimmalla osalla suomalaisista naisista (paitsi minulla). Boooooooorrring.
kiinnostais tietää mitä su väriyhdistelmät sit o jos vihree ja pinkki ei oo tarpeeks rajua... :DD öö hahhahaa
Onpa laimea. Mutta niinhän suomalaiset muotibloggaajat on.
20v??? Toihan näyttää lähemmäs 40v:ltä!
En klikannut mainostasi, mutta veikkaan että tyylisi ei kyllä tosiaan ole kovin mielenkiintoinen, suomibloggaajilla kun tuntuu olevan näin yleisesti aivan helvetin tylsä maku.
Mun mielestä iidalla on tosi upea tyyli. Ei välttämättä kokeile kaikkia uusimpia juttuja mutta annan kyllä hänelle ääneni. Osaa valita vaatteet juuri itselleen. Upeat muodot muttei tuo niitä koko aja esille. Ok instagramissa välillä liikaa perseposeja jotka ei kiinnostele mut blogis esim poseeraa iha siveellisesti :D Propsit siit ehottomast!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:34"]
Kiihottava pullukka! ;) m24
[/quote]
Hääh mite tää naine muka o pullukka!? Pillukireit mekkoj eikä maha pullota ollenkaa o.O
[/quote]
Nätti tyttö on kyllä, että kiihottuisin minäkin jos olisin lesbonainen/heteromies, mutta pullukka on ihan kamala sana, ja jos olisin hän niin suuttuisin kommentillesi. Kokoon viittaaminen (oli se mitä tahansa) on tosi mautonta.
Todella kauniit kasvot ja aika ronskista meikkikerroksesta huolimatta yllättävän luonnollinen vaikutelma. Tyyli on klassisen kaunis, aika paljon Kim K -henkinen, niin kuin joku jo sanoikin, mutta kun kyse on pikkuisen kurvikkaammasta naisesta, kannattaa toki tyyliin ottaakin mallia niiltä julkkiksilta, joiden kanssa on samantapainen vartalo.
onks to uusimmas instakuvas muute camel toe xDDDD
joo ei tol kyl suomalaine vartalomalli oo. mut eipä vissii suomalaine muutenkaa oo
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:43"]
[/quote]
Nätti tyttö on kyllä, että kiihottuisin minäkin jos olisin lesbonainen/heteromies, mutta pullukka on ihan kamala sana, ja jos olisin hän niin suuttuisin kommentillesi. Kokoon viittaaminen (oli se mitä tahansa) on tosi mautonta.
[/quote]
Käytän pullukkaa hellittelynimenä tuhdeille tytöille. Meitä on moneen junaan. Itse en pidä kokoon viittamista mauttomana, ja minuakin saa kutsua pitkäksi/lihaksikkaaksi. m24
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:33"]kiinnostais tietää mitä su väriyhdistelmät sit o jos vihree ja pinkki ei oo tarpeeks rajua... :DD öö hahhahaa
[/quote]
Yhes asus pinkkii ja vihreetä ja johan osaa värejä yhdistellä? Kaikki muut asut jotka näin oli mustavalkosia...
Täydellinen <3_<3