Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, naiset!

Vierailija
02.01.2015 |

Miten voisi kosia kivalla tavalla? Ei mitään överiä (ei ole rahaa), mutta jotenkin kuitenkin silleen, että tuleva isoäiti voisi kertoa lapsen lapsilleenkin vuosien päästä miten häntä aikoinaan kosittiin.

T: Mies kosiomatkalla. Yhteistä taivalta 6 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus kortsupakettiin?

Vierailija
2/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:32"]

Sormus kortsupakettiin?

[/quote]

:D Kieltämättä voisi muistaa.. mutta oisko sitten niitä jälkipolvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuleva vaimosi on? Jotain hänen tyyliinsä sopivaa? Itse olisin toivonut, että
mies olisi nähnyt vaivaa enemmän kosinnan eteen, mutta mitään överiä ja julkiselle paikalla (siis esim. ravintolassa) tapahtuvaa kosintaa en olisi halunnut. Joku teille tärkeä paikka ja kaunis puhe ja polvistuminen. Sormuksen voitte käydä yhdessä valitsemassa.

Vierailija
4/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veispuukissa surffatessa tuli vastaan tämmönen:

https://www.facebook.com/kosikanssamme

On kyllä näemmä vähän överimpi, mut eipähän mene omasta lompakosta :D Ei ihan taviskosinta, ainakin ikimuistoinen! Mulle kelpais kans toi timanttisormus, mutta kun ollaan jo naimisissa... Tarvii varmaan vihjailla ukolle, että joskos vuosipäiväksi (sitten joskus) ;)

Vierailija
5/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ulospäin suuntaantunut ja porukoissa viihtyvä. Joskus on sanonut että sitten jos meinaat kosia niin kosit kunnolla kanssa. Taidettiin just kattoa jotain leffaa missä kosittiin jälkiruokaan jemmatulla sormuksella. ei sellaista ainakaan..

Vierailija
6/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin teille tärkeään paikkaan tai iham uuteen kynttilöiden kanssa illallinen tai vaikka vaan kuohuviinit. Kukkia paljon ja "Tuletko vaimokseni" -teksti kukkien terälehdillä, kynttilöillä, maahan piirrettynä tai paperilla. Tälläisen yllätyksen olisin itse halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme