KTK:t ja KTM:t! Missä olette töissä?
Ja mikä oli palkka, kun aloitit työt? Mikä on palkkasi nyt? Oletko johtotehtävissä tms? Mitä sivuaineita opiskelit?
Kommentit (30)
KTK Verkkostrategisti, markkinointi, tjt ja johtaminen
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:22"]
KTK Verkkostrategisti, markkinointi, tjt ja johtaminen
[/quote]
Mitä tekee verkkostrategisti?
En ole johtaja. Lukuisia projekteja olen johtanut ja ollut tiiminvetäjänä, mutta en ole koskaan halunnut johtotehtäviin. Alkupalkka oli 7000 markkaa ja nyt on vajaa 5000 € asiantuntijatehtävissä, työaika 37 tuntia viikossa. Sopii minulle. En ole uraihminen, työ on mielenkiintoista ja siinä oppii jatkuvasti uutta.
Miten hyvin KTK/KTM voi edetä urallaan? -Ap
AP, siis mistä nuo kysymykset? Oletko parikymppinen ja mietit minne opiskelemaan, koska koko kysymyksenasettelu on harvinaisen erikoinen. Tietenkin riippuu palkkaus asemasta, muista eduista, vastuusta tai erikoisasiantuntejuudesta. Googleta Sefen (ekonomiliitto) sivuilta vaikka keskipalkka mieluummin kuin kyselet täällä. Palkkaus riippuu edelleen ihmisestä. Joku markkinointiekonomi ansaitsee paljon paremmin kuin "oikea" laskentaekonomi, ja toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]
AP, siis mistä nuo kysymykset? Oletko parikymppinen ja mietit minne opiskelemaan, koska koko kysymyksenasettelu on harvinaisen erikoinen. Tietenkin riippuu palkkaus asemasta, muista eduista, vastuusta tai erikoisasiantuntejuudesta. Googleta Sefen (ekonomiliitto) sivuilta vaikka keskipalkka mieluummin kuin kyselet täällä. Palkkaus riippuu edelleen ihmisestä. Joku markkinointiekonomi ansaitsee paljon paremmin kuin "oikea" laskentaekonomi, ja toisinpäin.
[/quote]
Arvauksesi osui oikeaan joo, olen parikymppinen ja mietin mitä opiskella nykyisen tutkinnon jälkeen. Kauppatieteet kiinnostaa, mutta en oikeastaan tiedä, minkätyyppisiin töihin ihmiset ajautuu suoritettuaan tuon tutkinnon.. mitä siis käytännössä tekevät.
Tradenomit voi mainonnan ja viestinnän hommiin melko hyvin päästä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:02"]
Tradenomit voi mainonnan ja viestinnän hommiin melko hyvin päästä.
[/quote]
Mä olen tradenomi ja toiminut juurikin tällä alalla. Lisäksi henkilöstöhallinto ja taloushallinto. Mutta työt on kyllä niin kiven alla tällä alalla tradenomeille. Jos nyt saisin päättää niin opiskelisin todellakin KTM:ksi. Mieheni on pian KTM ja KTK:na hänen palkkansa oli 4000€ ja oli IT-projektissa laadunvalvonnassa ja kehityksessä. Hänellä on vastuullisia ja hyvinpalkattuja töitä piisannut aina, mutta hän onkin todella fiksu ja kehitysorientoitunut ns. "hyvä tyyppi". :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:18"]
Siwan kassalla. 1470€
[/quote]
Mitäs te tuota alapeukutatte? Ennemmin siwan kassalla kuin työttömänä. Ainakin minä olen tuota mieltä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:29"]
Siwan kassalla. 1470€
[/quote]
Mitäs te tuota alapeukutatte? Ennemmin siwan kassalla kuin työttömänä. Ainakin minä olen tuota mieltä.
[/quote]
Niin ja en ole #2.
T: #17
Siwan kassalla. 1470€
[/quote]
[/quote]
Meinaatko tosissasi että uskomme KTM:n olevan Siwan kassalla?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:58"]
Siwan kassalla. 1470€
[/quote]
[/quote]
Meinaatko tosissasi että uskomme KTM:n olevan Siwan kassalla?
[/quote]
Miksi ette uskoisi? Eikös se oleiha koulutusta vastaavaa työtä?
Siwan kassalla. 1470€