Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joillakin naisilla voimakkaampi hoivaamisvietti

Vierailija
02.01.2015 |

Tunnen naisia jotka alkavat holhota ja hoivata helposti toisia. Voiko joku oikeasti pitää sellaisesta? Toki omat lapseni hoidan mielelläni, mutta en jaksa alkaa hyysäämään ketään muita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, ja joillakin naisilla sitä ei ole ollenkaan, eivät hoida edes omia lapsiaankaan. Ja joillain miehilläkin on jonkinlainen hoivaamisvietti...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:09"]

Tottakai on, ja joillakin naisilla sitä ei ole ollenkaan, eivät hoida edes omia lapsiaankaan. Ja joillain miehilläkin on jonkinlainen hoivaamisvietti...!

[/quote]

Pitävätkö he siitä oikeasti? Vai tuleeko se vaan automaattisesti jotenkin, vähän kuin velvollisuudesta tms?

Vierailija
4/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on mieskin, jolla on vahva hoivavietti. Siksi(kin) sovimme yhteen ja olemme halunneet suuren perheen.

Vierailija
5/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä pakollisia enempää kenenkään lapsista tai lemmikeistä paitsi omasta kisustani <3 sitä halin ja rakastan aivan hirveästi <3 Vain parasta mun kisulle <3

Vierailija
6/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jotkut hakeutuvat jopa hoiva-aloille.

Vierailija
7/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi ei kun kaikilla tismalleen samanlainen

Vierailija
8/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:09"]

[/quote]

Pitävätkö he siitä oikeasti? Vai tuleeko se vaan automaattisesti jotenkin, vähän kuin velvollisuudesta tms?

[/quote]

Mulla on voimakas hoivavietti, vaikken ole perinteisen äidillinen nainen, vaan enemmänkin ulkopuolisin silmin viileän oloinen. Tulee automaattisesti ja joskus velvollisuudesta.

Vierailija
9/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Minua on jopa yrittänyt syöttää yksi nainen kun olin allapäin... siis ihan niinkuin lasta syötetään; haarukkaa suuhun. vaikka olin silloin jo ihan aikuinen mies :D

Maailman ihanin oli.

Vierailija
10/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillakin miehillä voimakkaampi laumavietti? Onko joillakin naisilla voimakkaampi metsästysvietti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi