Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen aloittaa uuden suhteen heti vanhan loputtua?

Vierailija
26.10.2021 |

Läheisriippuvainen? Vai seksiriippuvainen jos vanhassa suhteessa halut ei enää kohtaa?

Vai minkälainen?

Tiedän yhden tällaisen tapauksen. Useamman kanssa lapsia mutta suhteet aina päättyneet syystä tai toisesta ja sitten hypätään jo uuden kelkkaan.

Mitä tällaisen ihmisen päässä oikein pyörii?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden mainitsemiesi lisäksi esim: Ei osaa olla yksin, pelkää olla yksin, pelkää jäävänsä yksin, ei tunne kunnolla itseään, eikä edes halua tutustua itseensä.

Vierailija
2/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen.

Vierailija
4/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olin tottumuksesta ja lasten vuoksi kuluneessa pitkässä suhteessa. Mies kävi vieraissa koska seksiä ei juuri ollut. Olimme kuitenkin hyvä tiimi ja kaverit.

Rakastuin aikanaan toiseen ja ihan se palava halu viettää aikaa yhdessä ajoi siitä nuoruuden suhteesta aika lailla suoraan seuraavaan. En jäänyt kaipaamaan yksineloa, elinhän käytännössä ilman suhdetta jo vuosia.

Vierailija
5/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttu / haluttava ihminen, totta kai. Hylkiöt saavat istuskella itsekseen hylättyinä.

Vierailija
6/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, vaikka sellainen, joka on kehittänyt hyvät taidot toipua suhteen päättymisestä nopeasti.

Vierailija
7/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa olla yksin, pelkää olla yksin, pelkää jäävänsä yksin, ei tunne kunnolla itseään, eikä edes halua tutustua itseensä.

Näin. Ihminen, joka ajattelee, että ei voi elää täyttä ja onnellista elämää ellei ole suhteessa.

Vierailija
8/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta eroa tiedän lähipiiristä, missä kaikissa paitsi yhdessä aloitteen tekijä oli nainen. Virallisen totuuden mukaan yhdessäkään keississä ei ollut mukana kolmansia osapuolia, mutta silti uusi mies ilmestyi kuvioihin viimeistään 3 kk kuluttua joka tapauksessa. Joissain keisseissä viikoissa, täysin yllättäen tietenkin.

Vierailija
9/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa tapauksissa läheisriippuvainen. Voihan tietysti tuurilla tulla se "oikeakin" vastaan, melko nopeasti.

mies53v

Vierailija
10/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa, että he pelkäävät sitä yksinäistä vanhuutta tai mitä lie. On epätoivoinen tarve löytää se joku vierelle ettei tarvitse olla yksin, koska se yksin kuoleminen on niin pelottava ajatus vaikka olisikin vielä vuosikymmenien päässä. Kumppaniehdokkaan ei tarvitse juuri muita kriteerejä täyttää kuin että on tästä pelokkaasta kiinnostunut. Sitten joka kerta kun homma ei toimi ja erotaan, niin tämä uhoaa että nyt ei sitten seuraavalla kerralla ainakaan sellasta ja sellasta tyyppiä. No, mitähän sitten tekee hän, alkaa tietenkin säätämään taas juuri samanlaisen tyypin kanssa pian eron jälkeen ja kehä senkun kiertää. Ei itse edes tajua, että juuri ne ominaisuudet joita toisessa inhoaa kuitenkin vetää puoleensa.

Vierailija
11/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jättäjä on käsitellyt eron jo ennen sen ääneen sanomista. Jotkut ihastuvat jo edellisen suhteen aikana. Kolmannet vain ovat hyviä katsomaan elämässään eteen päin murehtimatta menneitä. 

Moni on sitten kaiken edellämainitun vastakohta.

Vierailija
12/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi olinkin laastari ja sydämeni murtui, puolivuotta surin ja sitten rakastuin taas ja kaikki oli auvoa.

Kun tuoki meni puihin niin en ollut enää valmis kolmeen vuoteen aloittamaan mitään.

Olen läheisriippuvainen mutten narsku.

Vierailija
13/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni jättäjä on käsitellyt eron jo ennen sen ääneen sanomista. Jotkut ihastuvat jo edellisen suhteen aikana. Kolmannet vain ovat hyviä katsomaan elämässään eteen päin murehtimatta menneitä. 

Suattaapihan se sadella tai sitten eeei

Vierailija
14/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikarakastuja.

Ovat muuten rasittavia.

Vierailija
15/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no siellähän se mun x varmaan asialla     voi paska mikä pettymys

Vierailija
16/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse pyöriä mitään erityistä. Itse olen tällainen ihminen. Korkeasti koulutettu, perusfiksu ja ajattelevainen ihminen, mutta pelkään yksinäisyyttä yli kaiken. Se on minun heikko kohtani. Jollain muulla on sitten joku toinen.

En tiedä mistä pelkoni tulee, ehkä lapsuudesta, isäni oli alkoholisti. Kadehdin joskus niitä, jotka viihtyvät sinkkuina vuodesta toiseen, itse en pystyisi siihen ilman terapiaa tai muuta tukea. Kaikkia miehiäni olen kuitenkin rakastanut.

N 44, 3 suhdetta, ei juuri taukoja niiden välissä

Vierailija
17/38 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikarakastuja.

Ovat muuten rasittavia.

Juu, rakkaus vaihtuu kepeästi kuin sukka jalkaan, tullut huomattua. Ei nää aidosti pysty kiintymään keneenkään, hakevat vaan sitä rakkauden hurman tunnetta.

Vierailija
18/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin jo edellisen suhteen aikana, joten hyppäsin suoraan suhteeseen.

Sitä minäkin ihmettelen, että sitä suhdetta pitää alkaa välittömästi etsimään eron jälkeen ja otetaan joku ettei tarvi yksin olla. Todellisista tunteista tuskin kyse on, jos on aina joku uusi kainalossa heti.

Vierailija
19/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos suhde on jo päättynyt? Miksi pitäisi jatkaa yksin ? Kyllähän normi ihminen suhdetta kaipaa.

Vierailija
20/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompromisseihin kykenemätön minäminä ihminen, joka ei näe omassa toiminnassaan koskaan mitään vikaa, vaan syy on aina sen toisen osapuolen. Siksi ne suhteet eivät myöskään kestä.