Mistä asiasta haluaisit tietää absoluuttisen totuuden?
Mä tahtoisin tietää missä ja minkälaista elämää muualla universumissa on tai onko sitä ylipäätään.
Kommentit (14)
Mikä oli loppujen lopuksi syynä kaikkiin viime aikojen outoihin lentoturmiin.
No että onko Nils Gustafsson syytön vai syyllinen.
Mikä sai aikaan alkuräjähdyksen? Se lienee jo muille kuin uskovaisille selvää, että siitä maailmankaikkeus - tämä meidän maailmankaikkeutemme - alkoi, mutta kuka veti narusta tai painoi nappia? Ja miksi?
Koituuko LHC ihmiskunnan tuhoksi, sen haluaisin tietää?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:40"]
Onko Jumalaa olemassa.
[/quote]
Arvasin, että tämä kysymys on täällä! On nimittäin maailman ykköskysymys!
Vastaan: tulet 100% varmuudella saamaan vastauksen. Viimeistään silloin, kun olet siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Itse olen jo nyt 100% varma, että Jumala on olemassa. Myös sodankäynyt isäni kertoi, että Jumala ON olemassa, hän sai siitä sodassa hyvin kouriintuntuvan todistuksen. Kertoi, että oli kuullut selvästi Jumalan kehottavan häntä juoksemaan ylös kuopasta, josta inhimillisesti katsoen ei ollut mitään mahdollisuutta paeta konekiväärien latoessa ylhäältä sarjatulta. Vahingoittumattomana selvisi siitä!
Kaikkien salaliittoteorioiden totuuden.
Yhdestä läheisestä onko sittenkin kala eikä lintu.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]
Mikä sai aikaan alkuräjähdyksen? Se lienee jo muille kuin uskovaisille selvää, että siitä maailmankaikkeus - tämä meidän maailmankaikkeutemme - alkoi, mutta kuka veti narusta tai painoi nappia? Ja miksi?
[/quote]
Niin, uskovaisille on selvää, että Jumala loi maailmankaikkeuden, eikä se alkanut mistään alkuräjähdyksestä, josta olisi syntynyt vain kaaos, ei tällainen erittäin hienorakenteinen maailmankaikkeus kaikkine toimintoineen. Ja senkin voin ilmoittaa, että tämä maailma on noin 6 000 v ikäinen ja puuttuu vain tuhannen vuoden jakso, ja sitten time out. Ja muuten, tuon tuhat vuotta täällä hallitsee itse Jeesus kuninkaana, ja se on erityinen rauhan ajanjakso maanpäällä.
Ekasta ihmisestä Aadamista voi Raamatusta luetella joka ikisen sukupolven aina Jeesukseen saakka, ja Aabrahamiin saakka jopa vuodetkin, eli ajan, mikä kului! Ja monet niistä henkilöistä löytyvät myös ihan tavallisesta maailman historiasta historiallisina henkilöinä, että eivät tasan ole mitään huuhaata! Esim Nimrodista kerrotaan Raamatun aika alkulehdillä (Mooses 10) ja tämä Nimrod rakennutti Irakissa olevan Niniven kaupungin, jonka raunioilla olen itsekin kulkenut ja kuvia ottanut, ja josta löydät vaikka netistä historiallista tietoa. Nimrod oli Nooan jälkeläinen: Nooa » Haam » Kuus » Nimrod. Hän jäi historiaan hyvin negatiivisessa merkityksessä. Nooan isä Lemek syntyi Aadamin vielä eläessä, joten Lemekin kautta periytyi tieto Aadamista saakka Nooalle, joka perheineen selvisi vedenpaisumuksesta. Erittäin mielenkiintoisia asioita, niitä kun pystyy jäljittämään myös normihistorian kirjoista aika pitkälle!!! Ei ole mitään syytä olla uskomatta myöskään sitä reilun 1500 vuoden jaksoa, mikä oli ennen vedenpaisumusta, jos kaikesta sen jälkeisestä löytyy muusta historiankirjoituksesta yhtä pitävää tietoa. Nooan isä Lemek oli Aadamin aikalainen, koska ennen vedenpaisumusta ihmisen ikä oli huomattavasti pitempi, jopa 969 v (Metusalah). Aadam eli 930 vuotta.
Raamattu on niiiiin mielenkiintoinen Kirja, ettei toista maailmassa ole sen vertaista! Moni, joka ei ole pätkääkään tutustunut koko Kirjaan, heittelee tietämättömyyttään jos jonkinlaisia älyttömiä kommentteja sekä Raamatusta että uskovista. Näkee selvästi, että he eivät vain halua Jumalaa "rajoittajaksi" elämäänsä, siksi ovat jopa raivon partaalla. Itse koen sen ihmisyyden ohjekirjan vain suojelevan ihmistä sellaiselta, joka rikkoo ihmisyyttä ja ihmiselämää.
Ennakkoluulottomasti kannattaa alkaa tutkia asioita. Viisas ottaa ensin selvää, ennenkuin tekee johtopäätöksensä.
Voiko absoluuttisen tason saavuttaa?
Kapitalismin osuuden lääketeollisuudessa
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:46"]
Ennakkoluulottomasti kannattaa alkaa tutkia asioita.
[/quote]
Suosittelen samaa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:46"]
Ennakkoluulottomasti kannattaa alkaa tutkia asioita.
[/quote]
Suosittelen samaa sinulle.
[/quote]
Tein niin ja edelleenkin niin teen. Mutta loppupäätelmä on aina: Raamattu on huippuhieno teos!!!
Mutta kykenetkö itse ennakkoluulottomasti tutkimaan Raamattua? Epäilen!
Huomaatteko, kuinka paljon peukkuja kysymys Jumalan oemassaolosta saa? Se on yksi maailman kysytyin kysymys. Ihmisiä kiinnostaa, muutoin sellaista ei kyseltäisi. Ja kun vastaus ei ollutkaan itseä miellyttävä, tuli alapeukkua! Osoitus siitä, ettei ihmiset halua Jumalaa elämäänsä, vaikka kiinnostaakin, onko Häntä vai ei! Siihenpä se kiinnostus lopahtaakin.
Onko Jumalaa olemassa.