Anne Kukkohovin perustama Supermood
holistinen kauneudenhoitosarja. Onko kenelläkään kokemusta sarjasta? Katselin tuosta Oriolan kuvastosta ja kyseinen sarja tuli siellä vastaan.
Kommentit (6)
Aika kallis sarja tuntuu olevan, jopa samaa hintatasoa, kuin oikeat merkkituotteet.
Mua kiinnostaa se ryppyjäpoistava tyyny.
Ylihinnoiteltu tuntuu olevan, putelit ovat pieniä. Olen joitakin tuotteita kokeillut, eikä niissä ole mitään mullistavaa, jotta maksaisin tällaisia summia. Kosmetiikkaa on tullut kokeiltua niin paljon, että halvemmallakin saa hyvää, joskus loistavaa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:53"]Ylihinnoiteltu tuntuu olevan, putelit ovat pieniä. Olen joitakin tuotteita kokeillut, eikä niissä ole mitään mullistavaa, jotta maksaisin tällaisia summia. Kosmetiikkaa on tullut kokeiltua niin paljon, että halvemmallakin saa hyvää, joskus loistavaa.
[/quote]
Suosittele loistavaa, halpaa kosmetiikkaa? :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:53"]Ylihinnoiteltu tuntuu olevan, putelit ovat pieniä. Olen joitakin tuotteita kokeillut, eikä niissä ole mitään mullistavaa, jotta maksaisin tällaisia summia. Kosmetiikkaa on tullut kokeiltua niin paljon, että halvemmallakin saa hyvää, joskus loistavaa. [/quote] Suosittele loistavaa, halpaa kosmetiikkaa? :)
[/quote]
Ei kai tässä puhutta halvasta, vaan halvemmasta? Ja loistavuus on tapauskohtaista, se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.
Aika arvokkaita nuo Supermood-tuotteet kyllä ovat. Itse olen tykästynyt esim. Kiehlsin tuotteisiin, jotka ovat aika hintavia myös, mutta halvempia kuitenkin kuin nämä Kukkohovin tuotteet.
Ei ole kokemusta. Vaikka muuten vastaava kosmetiikka kiinnostaa, Supermood tuntuu jotenkin tekemällä tehdyltä, ikäänkuin brändi olisi ensisijainen ja tuotteet tulisivat siinä siivellä.