Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun elämäni ohi kun sairastuin henkisesti?

Vierailija
02.01.2015 |

Oon jo vuosia ravannut juttelemassa. TUntuu etten vaan pääse irti tästä taudista. Onko nyt elämäni ohi? Urakehitykselle saan sanoa hyvästit, lapsia en voi enää hankkia, odotanko vain sitä että töistä irtisanotaan tai joudun sairaseläkkeelle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla ei ole sitä työtäkään, eikä koulutustakaan.

Vierailija
2/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairastat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoottinen masennus, lääkkeitä käytän. 

Vierailija
4/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiesasemassa olevat monesti tipahtavat. Se on ihan normaalia.

Vierailija
5/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne. Jatka samaa rataa :).

Vierailija
6/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, elämäsi on ohi vasta kuoltuasi

Vierailija
7/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:10"]

Hieno asenne. Jatka samaa rataa :).

[/quote]

Oikeastaan mähän voin tehdä mitä vaan kunhan en satuta muita. Onko tämä asenne sitten parempi?

ap

Vierailija
8/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit parantua. Tarvitset rakastavien ihmisten seuraa ja tukea joka pikkuhiljaa edistää toipumista. Mutta myös asioiden kohtaamista ja käsittelyä eli terapiaa. Joskus huomaat että on ihan hyvä olla.

Vierailija
9/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:35"]

Voit parantua. Tarvitset rakastavien ihmisten seuraa ja tukea joka pikkuhiljaa edistää toipumista. Mutta myös asioiden kohtaamista ja käsittelyä eli terapiaa. Joskus huomaat että on ihan hyvä olla.

[/quote]

Toihan on ihan absurdia. Koska mulla ei ole masennusta tällä hetkellä eikä ole ollut pitkään aikaan. Mulla on rakastavia ihmisiä lähelläni. Käyn töissä ja hoidan kotia. Olen myös äiti. Välillä stressi vaan tekee ahdistusta ja unettomuutta joka oireilee. Silloin taukoa kaikesta. En ole yhtään epänormaalimpi kuin muutkaan. Terapiaan en pääse. Olen kuulemma liian huonovointinen. Enkä ole motivoitunut. Näin sanoo hoitava taho. Vuosia käynyt juttelemassa säännöllisesti. Vai pari aikaa jäänyt pois tai joutunut perumaan. Olen vuosia tehnyt itsetutkiskelua itsenäisesti. Töihin olen tarpeeksi hyvävointinen mutta en terapiaan. 

ap

ap

Vierailija
10/10 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää se on kaikenlaisten vaiheiden läpikäynti. Jossain vaiheessa huomaat, että ne kasvatti sua ihmisenä. Mutta funtsitkohan nyt asioita liikaa? Jätä ne itsehoito-opukset ja asioiden märehtiminen tauolle. Ota töissä vähän rennommin. Tee mukavia asioita perheen kanssa ja itseksesi. Saatat huomata nauttivasi elämästä, kun et Keskity niin paljon omaan olemassaoloosi.