Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota hiusmallia pitkiin hiuksiin. Mikä olisi järkevää ja muodikasta?

Vierailija
02.01.2015 |

Minulla on paksu, vähän luonnonkihara, alaselkään asti ulottuva tukka. Nyt hiukset ovat oikeastaan joka puolelta tasapaksut, otsatukkaa ei ole. Tämä kuontalo on raskas, tukka painaa ja menee helposti takkuun. Luonnonkiharuuden vuoksi graafisuus ja otsatukka ovat oikeastaan poissuljettuja, en halua alkaa suoristelemaan hiuksia joka päivä. Haluaisin pitää hiukset kuitenkin pitkinä. Haluaisin ehkä jotain voimakkaasti rikottua, mutta en ole ihan varma. Joka kerta, kun olen käynyt kampaajalla (mikä on rahatilanteen vuoksi valitettavan harvinaista) olen esittänyt, että haluaisin jotain kevyempää ja rikottua, mutta samalla pitkää, mutta aina tulos on.... No, sama tukka kuin minulla on aina ollut. Osaisiko joku linkittää kuvia jostain mahdollisesti minun tarpeiiini sopivasta hiusmallista, jotta kampaajan olisi helpompi hahmottaa, mitä haluan?

Kiitos, jos joku jaksaa auttaa!

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista tykkään kyllä tosi paljon, noista pitkistä sivuttain menevistä otsiksista. Kuinkahan paljon tuollaista hiusmallia joutuu aamisin laittamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samankaltainen probleema. Otsatukka minulla siitä hankala, että jos leikkaa tuollaisen sivumallisen, se roikkuu kokoajan naamalla. Eli se täytyisi leikata melko lyhyeksi, ja se taas näyttää melko tyhmältä kun muut hiukset on alaselkään. Suoraa otsista olen myös miettinyt mutta sekin melko hankala laitettava välillä jotta pysyisi siistin näköisenä. 

Pitkä tukka on siitä hankala, että leikkaamalla muutosta ei huomaa, ja kerrostaminenkin on hankalaa:( 

Vierailija
4/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras päätös ikinä oli leikkauttaa latvat V-malliin. Tuo heti ilmettä ja ryhtiä hiuksiin.

Vierailija
5/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää lasketaan varmaan sun asteikolla lyhkäsiin, mutta tommoset eteenpäin pitenevät on tulossa muotiin :) kampaajakaveri suositteli http://www.styletopictures.com/wp-content/uploads/2014/09/long-bob-hairstyles-2.jpg

Vierailija
6/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä toi on mulle liian lyhkänen :) Hitsi, että on vaikeeta....

Vierailija
7/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset lettikampaukset ovat nyt muodiss. Ei tarvitse edes leikata, vaan rupeat tekemään lettejä. Youtubesta löytyy tutoriaaleja kun hakee sanalla braid.

Vierailija
8/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on just muotia sellaiset huolettomat, hiukan kiharat, pitkät roikkuvat luonnolliset hiukset, jakaus keskellä päätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan