Uusi tyttöystäväni on sika
Pieree ja röyhtäilee millon missäkin. Käy vessassakin ovi auki. En ymmärrä. Missä käytöstavat? Pakko myöntää, että en ole ennen törmännyt tälläiseen.
Kommentit (23)
Av:n mukaan pierua pidättävällä on jotain salattavaa ja parisuhde on aito ja läheinen vasta sitten, kun kaikki suoliston toimintaan liittyvä puidaan avoimesti. Otan osaa.
Sinäkö et koskaan piere tai röyhtäile? Vai tekeekö tyttöystävä tätä esim. ravintolassa?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:53"]Av:n mukaan pierua pidättävällä on jotain salattavaa ja parisuhde on aito ja läheinen vasta sitten, kun kaikki suoliston toimintaan liittyvä puidaan avoimesti. Otan osaa.
[/quote]
Siinä tapauksessa en ikinä halua noin aitoa ja läheistä parisuhdetta :D
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:58"]Sinäkö et koskaan piere tai röyhtäile? Vai tekeekö tyttöystävä tätä esim. ravintolassa?
[/quote]
Teen kumpaakin, mutta en avoimesti. Ei tee, mutta minun seurassani kyllä. Ap
OHO! Neiti on löytäny tyttöystävän!
Naista pierettää luonnollisesti enemmän kuin miestä. Ainakin mulla on menkkojen aikaan tosi pahat ilmavaivat, ja jos pidättelen, tulee erittäin kivulias ja sotkuinen ripuli. Sitä tuskin haluat kokea? Tota tahallista röyhtäilyä ja vessan oven aukipitoa en kyllä ymmärrä.
Kaikki parisuhteet ovat erilaisia. Itse en kyllä ymmärrä, miksi suhteessa kaikki pitäisi jakaa ja voida tehdä kumppanin edessä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:02"]Naista pierettää luonnollisesti enemmän kuin miestä. Ainakin mulla on menkkojen aikaan tosi pahat ilmavaivat, ja jos pidättelen, tulee erittäin kivulias ja sotkuinen ripuli. Sitä tuskin haluat kokea? Tota tahallista röyhtäilyä ja vessan oven aukipitoa en kyllä ymmärrä.
[/quote]
On mullakin menkkojen aikana paljon ilman vatsassa, mutta en päästele niitä mieheni edessä :)
Sun tyttökaverisi vaan yrittää olla hyvä jätkä. Tasa-arvoinen.
Kyllä sen poikakaverit tajuu miten hauska ja huumorintajuinen se on. Naisethan sitä ei ymmärrä, ovat vaan kateellisia.
Jos AP olisi fiksu, hän keskustelisi tyttöystävän kanssa kahden kesken eikä tulisi vauva-lehden mammoilta kysymään neuvoa...
Mutta vinkiksi: vaikka naiset ovatkin taitavia, niin ajatusten luku ei ihan onnistu. Tai siis vanhoilla aviopareilla kyllä, mutta te taidatte olla aika nuoria?
Sormettaako myös pilluaan ihan avoimesti?
T: Mies
Ehkä hän on lukenut liikaa av:ta, täällä kun oli se ketjukin, jossa suurin osa mammoista tosiaan sanoi vaihtavansa vaikka siteen miehen nähden. Jospa tyttöystäväsi lukisi tämänkin ketjun ja lopettaisi sikailun.
Tyttöystäväsi on sika eli siis sekaannuit eläimeen? pysy ihmisissä jatkossa!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:46"]Tyttöystäväsi on sika eli siis sekaannuit eläimeen? pysy ihmisissä jatkossa!
[/quote]
Kylläpä vitsin murjaisit
Anteeksi.