Kuinka moni lyönyt?
Kuinka moni ihminen on kohdentanut sinuun väkivaltaa, lyönyt, potkinut tms?
Minuun isosisko, samalla ylä-asteella ollut tyttö, kaksi miestä kuristanut, ystävä löi, kassatyössä asiakas löi...nämä tulee mieleen, eli 6. Itse en ole lyönyt koskaan ketään.
Kommentit (12)
Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:36"]Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi.
[/quote]watch out, we got badass over here
Siskon ja 2 veljen kanssa oli nuorempana toisinaan nyrkkitappeluita. Mutta siihen ne onki jäänyt.
Penskana sain iskuja ja annoin iskuja.
Aikuisena ei ole mitään intressejä lyödä ketään .
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:36"]Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi. [/quote]watch out, we got badass over here
[/quote]
Varmaan ymmärrät, että koska kaikki lyödyksi tulleet eivät itse lyö ketään, osa ihmisistä on väistämättä antajan asemassa. Minä satun olemaan.
Ei sitä alle 15-v paljon muuta tehtykään ku tapeltu :) kyllä nyrkit on heilunu ja joskus kenkäkin. Aikuisiällä olen hieman rauhoittunut.
Lapsena ja teininä oma isä "kasvatti" ainoastaan lyömällä. Myöhemmin, nuorena aikuisena, ex-kumppani yritti hallita ja ohjailla ensin tönimällä, jälkeenpäin hakkaamalla.
Elämässäni on ollut nämä 2 miestä, joiden olisi pitänyt antaa rakkautta ja turvaa, ne onnistuivat tuhoamaan itsetuntoani ja satuttamaan minua sekä fyysisesti, että henkisesti. Aikanaan ruhjeet ja mustelmat paranivat. Sisäiset arvet ei koskaan, ne jäävät olemaan ikuisiksi ajoiksi.
Sisarukset on, mutta ei se ole ollut vakavaa. Muuten ei kukaan. Itse olen kerran lapsena lyönyt toista, kun se tahallaan ärsytti mua pitkään ja rikkoi mun omaisuutta tarkoituksella. Se alkoi itkemään ja tuli heti ihan kamala olo. Pyysin anteeksi ja halasin, mutta säikähdin tosi paljon sitä, että menin käyttämään väkivaltaa. Poikaystävää tönin aina vahingossa ties millä kyynärpäällä tai jollain, mutta sitä ei varmaan lasketa.
Veljeäni olen lyönyt niin monta kertaa että en jaksa laskea, siis lapsena
Ei kukaan. Vaikka lähellä ollut. ;)
Oon niin hyvä puhumaan ja voittamaan sanoin niin että toinen ei keksi mitään järkevää sanottavaa enää ja älyää hävinneensä ja lopettaa suun aukomisen.
En ole laskenut. Äiti, isäpuoli, isäpuolen lapset, koulussa varmaan kaikki... Muutamalta kaveriltakin olen ottanut turpaan myöhemmin, ja tietty naiset on läväyttäneet korvapuustia aina välillä.