Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni lyönyt?

Vierailija
02.01.2015 |

Kuinka moni ihminen on kohdentanut sinuun väkivaltaa, lyönyt, potkinut tms?
Minuun isosisko, samalla ylä-asteella ollut tyttö, kaksi miestä kuristanut, ystävä löi, kassatyössä asiakas löi...nämä tulee mieleen, eli 6. Itse en ole lyönyt koskaan ketään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Äiti, isäpuoli, isäpuolen lapset, koulussa varmaan kaikki... Muutamalta kaveriltakin olen ottanut turpaan myöhemmin, ja tietty naiset on läväyttäneet korvapuustia aina välillä.

Vierailija
2/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:36"]Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi.
[/quote]watch out, we got badass over here

Vierailija
4/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon ja 2 veljen kanssa oli nuorempana toisinaan nyrkkitappeluita. Mutta siihen ne onki jäänyt.

Vierailija
5/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskana sain iskuja ja annoin iskuja.
Aikuisena ei ole mitään intressejä lyödä ketään .

Vierailija
6/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:36"]Itse olen lyönyt enemmän kuin tullut lyödyksi. [/quote]watch out, we got badass over here

[/quote]

Varmaan ymmärrät, että koska kaikki lyödyksi tulleet eivät itse lyö ketään, osa ihmisistä on väistämättä antajan asemassa. Minä satun olemaan.

Vierailija
7/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä alle 15-v paljon muuta tehtykään ku tapeltu :) kyllä nyrkit on heilunu ja joskus kenkäkin. Aikuisiällä olen hieman rauhoittunut.

Vierailija
8/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Varmaan kymmeniä.

Vierailija
9/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja teininä oma isä "kasvatti" ainoastaan lyömällä. Myöhemmin, nuorena aikuisena, ex-kumppani yritti hallita ja ohjailla ensin tönimällä, jälkeenpäin hakkaamalla.

Elämässäni on ollut nämä 2 miestä, joiden olisi pitänyt antaa rakkautta ja turvaa, ne onnistuivat tuhoamaan itsetuntoani ja satuttamaan minua sekä fyysisesti, että henkisesti.  Aikanaan ruhjeet ja mustelmat paranivat. Sisäiset arvet ei koskaan, ne jäävät olemaan ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
10/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset on, mutta ei se ole ollut vakavaa. Muuten ei kukaan. Itse olen kerran lapsena lyönyt toista, kun se tahallaan ärsytti mua pitkään ja rikkoi mun omaisuutta tarkoituksella. Se alkoi itkemään ja tuli heti ihan kamala olo. Pyysin anteeksi ja halasin, mutta säikähdin tosi paljon sitä, että menin käyttämään väkivaltaa. Poikaystävää tönin aina vahingossa ties millä kyynärpäällä tai jollain, mutta sitä ei varmaan lasketa.

Vierailija
11/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeäni olen lyönyt niin monta kertaa että en jaksa laskea, siis lapsena

Vierailija
12/12 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Vaikka lähellä ollut. ;)
Oon niin hyvä puhumaan ja voittamaan sanoin niin että toinen ei keksi mitään järkevää sanottavaa enää ja älyää hävinneensä ja lopettaa suun aukomisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi