Ei musta oo kotona olemaan
Onneks ei oo lapsia. Joululoma kestänyt jo kaks viikkoa ja keskiviikkona vasta töihin. Joka aamu olen ollut kovasti menossa töihin ja sitten tajunnut, etten vieläkään pääse. Lomaa vielä jäljellä. Olen järjestellyt, siivonnut, kokkaillut, neulonut, pelannut ja harjoitellut erilaisia kampauksia. Tää on niin turhauttavaa istua kotona tekemättä mitään tähdellistä.
Kommentit (5)
Minusta tuo kertoo enemmän suunnittelun puutteesta, usein jos alkaa vasta lomalla miettiä mitä haluaa tehdä, niin loma on jo mennyt. Etkö halua käydä missään? Tavata ketään? Matkustella? Eihän sitä ihmisen tarvitse kotonaan kaikkea aikaansa viettää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:23"]Minusta tuo kertoo enemmän suunnittelun puutteesta, usein jos alkaa vasta lomalla miettiä mitä haluaa tehdä, niin loma on jo mennyt. Etkö halua käydä missään? Tavata ketään? Matkustella? Eihän sitä ihmisen tarvitse kotonaan kaikkea aikaansa viettää.
[/quote]
Milläs rahalla matkustelen kun tulot ovat tällä hetkellä niin pienet, että vuokran jälkeen jää noin 500e/kk? Ystäviä ei ole. Nytkin odottelen, että poikaystävä pääsee töistä.
Mä rakastan lomapäiviä ja pitkiä vapaita kotona, tykkään eniten lukea sohvannurkassa kirjaa, käydä lenkillä ja leipoa. En käy matkustelemassa tai kyläilemässä, aika menee tosi vauhdikkaasti kotonakin. Rahaakaan ei noihin harrasteihin ihan hirveesti tartte, mitä nyt vähän niihin leipomuksiin =).
Mä niin nautin kotona olemisesta, vapaudesta ja erilaisista mahdollisuuksista.
Samaa olen miettinyt, joulunaikaan olin kuusi päivää pois töistä eikä päivät meinanneet kulua millään. Jään kahden viikon päästä äitiyslomalle, tarvitsee katsoa miten pää kestää... Tosin saattaahan tilanne olla lapsen syntymän jälkeen eri, mutta nyt tuntuu että palaan töihin heti kun mahdollista.