Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka muutitte uuteen kaupunkiin nuoruuden jälkeen

Vierailija
26.10.2021 |

Löysittekö kavereita ja saitteko rakennettua sosiaaliset piirit uuteen asuinkaupunkiin. Mä olen asunut nyt kolme vuotta uudessa kaupungissa ja en edelleenkään tunne täältä ketään töiden ulkopuolelta. Tosi yksinäistä. Kaverit ja läheiset asuu kaikki niin kaukana eikä kumppaniakaan ole....

N32

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ensimmäisen kerran 19-vuotiaana maalaispaikkakunnan maaseudulta yliopistokaupunkiin, josta en tuntenut ketään. Sain tuttuja ja suurin osa heistä oli muita kuin opiskelukavereita.

Sieltä muutin Helsinkiin tuntematta ketään ja sielläkin sain nopeasti uusia tuttavia.

50+ vuotiaana muutin nykyiselle asuinpaikkakunnalle ja näiden kolmen vuoden aikana olen saanut täältä karkeasti arvioiden noin 50 tuttavaa, joista kourallinen on puolisoni kautta tutustuttuja.

Minun on oikeasti tosi vaikea ymmärtää, miksi joku _ei_ tutustu muihin ihmisiin. Etenkään tällaisina aikoina, kun on some-ryhmiä ja voi aktivoitua vaikka millä tavalla, ei tarvitse rajoittua vain naapureihin tai muihin päivittäin kohtaamiinsa ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän