G: Ammatit ja lapsiluku
Omien vanhempiesi ammatit (tai edes alat + onko työntekijä, yrittäjä, johtoasemassa tms) sekä lapsiluku
Oma ja puolisosi/lasten toisen vanhemman ammatit sekä lapsilukunne (iätkin olis kiva)?
Ei tämä varmaan mitään kerro, mutta on silti mielenkiintoista :)
Kommentit (12)
Isä johtoasemassa, äiti perus toimistotyössä - lapsia 2. Minä ja mies työskennellään it alalla (ihan erilaisissa hommissa kylläkin), meillä ei ole lapsia :( toivottavasti saisimme kaksi tai kolme..
Vanhempani: lääkäri (äiti) ja myyntipäällikkö (isä). Kaksi lasta. N. seitsemänkymppisiä.
Miehen vanhemmat: opettaja (äiti) ja rehtori (isä). Neljä lasta. N. seitsemänkymppisiä.
Me: projektipäällikkö (minä) ja virkamies (mieheni). Kaksi lasta. N. nelikymppisiä.
isäni atk-laitteiden huoltaja, äiti konsulttina yksityisellä sektorilla
exän isä rakennusmies, äiti pienpalkka-alan työntekijä
nykyisen isä valtion virkamies, äiti kirjastontäti
minä: opiskelija (ei vielä ammattia)
eksä: ammattikoulutason työntekijä
puoliso: akateeminen, virassa
lapsia eksän kanssa kolme (9, 7 ja 5), nykyisen kanssa yksi tulossa
Äitini - lähihoitaja, Isäni - maanviljelijä = 3 lasta.
Puolisoni äiti - perushoitaja, puolison isä - sekatyömies = 2 lasta
Minä - sairaanhoitaja (25v), mies - sairaanhoitaja (30v) (molemmilla kuitenkin toiset ammatit hakusessa). Ei lapsia, eikä vielä lähiaikoina suunnitteilla :)
isä koneistaja, ollut koko elämänsä töissä
äiti lähihoitaja ( 4 lasta)
miehen äiti oli ajoi telakkanosturia, isästä en muista (5 lasta, sis "puolikkaat")
minä kokki
mies tällä hetkellä nosturinkuljettaja, lapset 4, 7, 8 ja nelonen tulossa
Isä ja äiti maanviljeliöitä, lapsia 7
Vaimon vanhemmat myös maanviljeliöitä, heillä 2 lasta
Mä metallityöntekiä ja vaimo lastentarhanopettaja ja meillä kaks lasta.
Isä arkkitehti, äiti opettaja. 4 lasta.
Miehen äiti terveydenhoitaja, isä lääkäri. 2 lasta.
Minä puheterapeutti, mies upseeri, 2 lasta (enempää ei tule) ja meillä iät 32 ja 35
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:26"]Isä arkkitehti, äiti opettaja. 4 lasta.
Miehen äiti terveydenhoitaja, isä lääkäri. 2 lasta.
Minä puheterapeutti, mies upseeri, 2 lasta (enempää ei tule) ja meillä iät 32 ja 35
[/quote]
Niin ja lapset 6 ja 4
Mun vanhemmat on lähihoitaja ja teurastaja (heillä yhteensä neljä lasta)
Miehen vanhemmat sairaanhoitaja ja sähköinsinööri (heilläkin neljä lasta)
minä rekkakuski ja mies työtön, koulutus sähköasentaja. Esikoista (ainutta) odotellaan, ikää meillä 23.
Äitini on ollut sekatyöläinen, ei peruskoulua korkeampaa koulutusta, 5 lasta (kahdelle eri isälle), isäni on tällä hetkellä johtoasemassa, vaihtoi tähän uraan meidän ollessa lapsia (hänellä siis kolme lasta äitini kanssa).
Minä olen terveydenhoitaja (neuvolassa) ja mies on insinööri (tekee asiantuntijana töitä). Meillä on yksi lapsi (4v) ja olemme 25v ja 31v. Harkittu toista mutta ei tehty.
Isä: Arkkitehti
Äiti: Opettaja
Lapsia 2.
Tosin kun me lapset oltiin pieniä niin äiti oli aina kotona tai ajoittain toimistotöissä, nykyään vanhemmat on jo 50+.
Mun isä ja äiti lääkäreitä, 3 lasta.
Miehen isä ja äiti lääkäreitä, 3 lasta.
Minä lääkäri, mies toisella alalla (johtotehtävissä), 3 lasta, jotka kaikki alle kouluikäisiä vielä.