Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet lihavat ovat vaativia kumppanin painon suhteen?

Vierailija
26.10.2021 |

Olin sinkkuna ja seurasin, millaisia vaatimuksia vastakkaisella sukupuolella oli kumppanien suhteen. Huomasin, että moni hoikka/normaalipainoinen ja kivannäköinen tapaus oli aika rento kumppanin ulkonäön suhteen. Isolla osalla ei ollut tarkkoja kriteereitä eikä paino ollut olennaisin asia kumppanissa. Jos kiva tapaus osui kohdalle, ei näille ihmisille ollut väliä, onko kumppani tavallista hoikempi/keskikokoinen/hieman pyöreämpi.

Törmäsin moniin lihaviin, keski-ikäisiin miehiin, jotka olivat todella vaativia naisen ulkonäön suhteen. Reippaasti ylipainoisten miesten mielestä naisen olisi pitänyt olla todella hoikka ja kaunis, mielellään myös nuorempi kuin mies itse. Nämä miehet laukoivat todella ilkeitä kommentteja naisista. Normaalipainoisia haukuttiin liian lihavaksi (myös minua, bmi 21) ja vähänkään ylipainoisten kanssa ei haluttu edes ajatella parisuhdetta, vaikka ihminen olisi ollut mukava. Kaikkein vaativimpia tuntuivat olevan lihavat ja ei-erityisen-komeat miehet. Sama meno kuulemma jatkuu osalla parisuhteessa ja puoliso voi olla todella tarkka toisen painosta ja huomautella siitä.

Ja ennen kuin joku tulee kommentoimaan miehiä syrjiväksi, niin monet naiset harrastaa tätä ihan samaa. Tiedän useammankin hyvin lihavan naisen, jotka toivovat hyvin hoikkaa/hoikkaa ja lihaksikasta miestä eli ei ole sukupuolesta kiinni.

Miksi monet lihavat ovat vaativia kumppanin painon suhteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellaisia.

Vaativat pitkää miestä, vaikka ovat itse perskalkaisia 165 senttisiä. Millä oikeudella?!

Vierailija
2/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli eron jälkeen lihava. Silti hän jupisi uusien naisystäviensä painosta ja suositteli hoikahkoille naisille laihdutusta. Kun ei ollut selkärankaa kontrolloida itseään, niin yritti sitten kontrolloida muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaadin, että kumppanin pitää painaa vähintään yhtä paljon kuin minä. Näytettäisiin sopivilta toisillemme.

Vierailija
4/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on kontrollinhaluisia ja purkavat oman pahan olon toisiin.

Vierailija
5/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto.

Moni lihava on ihan sokea omalle painolle ja muiden kohdalla siitä nipotetaan, jopa ihan syyttä.

Vierailija
6/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Theodore Kaczynskin Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus. Siellä käydään läpi ihmisen omaa vallankäytön halua eri asioihin, ja mitä se aiheuttaa kun sitä tukahdutetaan.

Vierailija
7/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aatellut ja se on alitajuista ja perustuu biologiseen haluun saada hyviä jälkeläisiä. Pitkän ihmisen ei niin hirveesti tarvii miettiä kumppanin pituutta kuin lyhyen, kun kerta itse kantaa jo itse niitä pitkiä geenejä.

Vierailija
8/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Naiset on sellaisia.

Vaativat pitkää miestä, vaikka ovat itse perskalkaisia 165 senttisiä. Millä oikeudella?!

Mä olen vain 160 senttiä, jaloille en oikein voi mitään, syön terveellisesti ja urheilen, olen hoikka mutta hiton reidet vaan on rehevät.

Mun poikaystävät on kaikki olleet "vain" jotain päälle 170, en ole ikinä tarkemmin kysynyt.

Nykyinen on myös pullukka kuten edeltäjänsäkin, mä tykkään 😊

Vierailija
9/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekkin ei tule mieleenkään ajatella miltä he itse näyttävät ja paljonko painavat. ja kuvittelevat että heillä on varaa haukkua muita.

Vierailija
10/10 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamia ylipainoisia naissinkkukavereita. Kaikki toivovat, että mies olisi heitä painavampi tai samanpainoinen. Kukaan ei halua mitään hoikkaa mallimiestä, kun on ihan selvää, että sellaisella ihmisellä olisi aivan erilaiset elämäntavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan