Paneminen laukeamisen jälkeen
Naisen tyydytyttämisestä saa mahtavat kiksit. Usein ennen laukeamista ajattelee, että nyt tämä himokas nainen tulee kulkemaan huipulta huipulle peniksen työntyessä eri asennoista ja osuessa kaikkiin ihaniin kohtiin. Jossakin vaiheessa oma himo riistäytyy ja nai niin, että nainen saavuttaa vain yhden huipun. Penis on hiukan herkkä heti laukeamisen jälkeen. Miten hoitelette itsenne/toisenne pikaisesti kuntoon, että pääsette jälleen yhtymään?
Kommentit (7)
Yleensä nuolen naiselle orgasmin laukeamisen jälkeen. Heti kun mällit on heitetty sisälle, niin samalla sekunnilla jalkoväliin ja kieli sisään. Nainen tulee varmasti tyydytetyksi, ja minä uudestaan himokkaaksi. Yleensä sen jälkeen lähteekin uusi kierros kun on kovettunut nuolemisen aikana. :)
Pienen huilin jälkeen voi jatkaa. Alussa peniksessä voi tosiaan tuntua oudolta ja ehkä hieman epämiellyttävältä mutta hetken lykkimisen jälkeen se muuttuu taas iloksi.
Pankaa poikaset kerralla kunnolla, niin ei tarvita mitään uusintoja
Siitä jatketaan suoraan vaikka mällit lentää, tosin naiseni on aika valmis jo siinä vaiheessa ettei tarvi jatkaa pidempään.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:01"]
Naisen tyydytyttämisestä saa mahtavat kiksit. Usein ennen laukeamista ajattelee, että nyt tämä himokas nainen tulee kulkemaan huipulta huipulle peniksen työntyessä eri asennoista ja osuessa kaikkiin ihaniin kohtiin. Jossakin vaiheessa oma himo riistäytyy ja nai niin, että nainen saavuttaa vain yhden huipun. Penis on hiukan herkkä heti laukeamisen jälkeen. Miten hoitelette itsenne/toisenne pikaisesti kuntoon, että pääsette jälleen yhtymään?
[/quote]
Mulla ei katoa seisokki kun laukean vaan vaihdetaan asentoa ja jatketaan... olen panomies, sitä moni on ihmetelly. Jeppis85
Minulla ainakin se ekan orkun jälkeinen herkkyys johtaa vielä toiseen isompaan orgasmiin. Voin kuvitella, että naisen klitoriksessa tuntuu samalta. Sietämätön mutta mahtava tunne. Vaikea jatkaa, mutta kun tunteeseen keskittyy, kovettuu takaisin. Yleensä tässä vaiheessa kieräytän naisen päälleni ja anna hänen hoitaa minut. Kun en itse oikein pysy rytmissä ja tolkuissani, olen vain orgasmin huipussani kiimaisena ja se kestää omituisen pitkään...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:01"]
[/quote]
Miestä vaihtamalla :)