Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä voi tietää, että toinen on kiinnostunut?

Vierailija
26.10.2021 |

En mä ainakaan osaa lukea mitään merkkejä tai tajua vihjeitä.

N40

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. M30

Vierailija
2/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta riippuen se kysyy: "Mennäänkö meille?" tai "Aletaanks oleen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te naiset osaa. Tämä ei ole ensimmäinen aloitus aiheesta.

Vierailija
4/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse on kiinnostunut, niin voi sanoa vaikka että vaikutat mukavalta tyypiltä, haluaisin tutustua suhun paremmin. Soita tai laita vaikka viesti, tässä on mun numero.

Vastauksesta saat tietää onko nainen kiinnostunut.

Vierailija
5/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse on kiinnostunut, niin voi sanoa vaikka että vaikutat mukavalta tyypiltä, haluaisin tutustua suhun paremmin. Soita tai laita vaikka viesti, tässä on mun numero.

Tai mies

Vierailija
6/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En ole varma pitääkö hän minusta tai luottaako hän minuun. Välillä pyytää minua kuristamaan häntä tajuttomaksi seksin aikana. Mutta en ole silti varma kuinka paljon hän pitää minusta.

Vierailija
7/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Jos saakin pakit niin tuntuu kamalalta ja hävettää.

Ap

Vierailija
8/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mennyt ihan ihmeelliseksi nykyään. Jos osoittaa kiinnostustaan liian aikaisin, niin sua pidetään liian helppona ja match siirtyy seuraavaan tai korkeintaan käy kerran panemassa. Jos taas inasen liian kauan panttaa kiinnostustaan, niin match siirtyy seuraavaan. Jos osoitat kiinnostuksesi naisena ennen miestä, niin miehellä lopahtaa mielenkiinto, kun ei saa ”saalistaa”.

Joo-o ennen mentiin baariin, tavattiin kiva ihminen ja siitä se lähti. Nykyään jokainen shoppailee suuren kuvatulvan edessä ja mikään ei riitä.

Vierailija
9/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohouma housujen etumuksessa.

Vierailija
10/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehellä alkaa seisomaan vastaan kävellessä. Näkyy pullotuksena.

Vierailija
11/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Mä tutustuin viime vuonna työkaveriin joka alkoi katsella pitkään, pyytää kahville, sitten chattailtiin, oli flirttailevaakin viestiä, siiryttiin Whatsappin puolelle, ja lopulta hän pyysi mut perjantai-iltana luokseen.

Menin viinipullon kanssa ja kivan illan päätteksi (jonka aikana hän mm. kehui ulkonäköäni) ilmaisin että kiinnostaisi vähän muutenkin. Mies suorastaan järkyttyi ja huudahti että mehän ollaan vain kavereita. Ei hän IKINÄ vois ajatella minusta mitään muuta ja on vain niin onnellinen että tapasi mut koska mun kanssa ei ikinä tarvis pelätä että tulisi seksuaalista jännitettä. Joo, kiitos, tuli selväksi!

En enää ikinä usko mihinkään vaikka olisi sen sata vihjailevaa tekstaria puhelimessa.

Vierailija
12/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin sen sulle suoraan.

Vierailija
13/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin välttelen naista kuin ruttoa jos olen hänestä kiinnostunut.

Vierailija
14/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysyy saako nähdä pinin

Vierailija
15/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katseesta voi päätellä jos on kiinnostunut, itse saatan katsoa pitkäänkin silmiin myös täysin tuntemattomia eikä siinä ole mitään sen ihmeellistä. Kun aina sanotaan

Vierailija
16/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut kiinnostunut ja olen sen kyllä suoraan ilmaissut. Molemmat johti suhteeseen.

Vierailija
17/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Jos saakin pakit niin tuntuu kamalalta ja hävettää.

Ap

Rohkeus on rakkauden hinta. Jos et yhtään uskalla ottaa riskiä pakeista, et ehkä koskaan tuu löytämään sopivaa puolisoa.

Eikä sun tarvii siinä tilanteessa jäädä nolostumaan vaan lähdet pois. Jos hän ei ota yhteyttä, vahinko on hänen eikä sun tarvii miettiä sitä enempää.

Sitäpaitsi häpeä sattuu vain hetken, eikä se ole vaarallista.

Vierailija
18/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Mä tutustuin viime vuonna työkaveriin joka alkoi katsella pitkään, pyytää kahville, sitten chattailtiin, oli flirttailevaakin viestiä, siiryttiin Whatsappin puolelle, ja lopulta hän pyysi mut perjantai-iltana luokseen.

Menin viinipullon kanssa ja kivan illan päätteksi (jonka aikana hän mm. kehui ulkonäköäni) ilmaisin että kiinnostaisi vähän muutenkin. Mies suorastaan järkyttyi ja huudahti että mehän ollaan vain kavereita. Ei hän IKINÄ vois ajatella minusta mitään muuta ja on vain niin onnellinen että tapasi mut koska mun kanssa ei ikinä tarvis pelätä että tulisi seksuaalista jännitettä. Joo, kiitos, tuli selväksi!

En enää ikinä usko mihinkään vaikka olisi sen sata vihjailevaa tekstaria puhelimessa.

Kauhea mies 🤣

Vierailija
19/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan on jo ihan uskomattoman järjetöntä käytöstä.

Vierailija
20/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Pitkät katseet, ujostelu ja punastelu on ihan normaalia käytöstä mun seurassa, kuten myös tylyys ja ignooraaminenkin. Jos ei se toinen sano sitä suoraan, niin eihän sitä voi mistään tietää.

M45