Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kaipaa exääni, mutta ajatukset pyörii hänessä

Vierailija
01.01.2015 |

Takana siis ero pitkästä suhteesta. Erosta on reilu puoli vuotta aikaa. Suhde oli todella huono ja ero oli helpotus, vaikkakin riitainen. Yhteinen lapsi meillä on, joten siksi joudun olemaan exän kanssa tekemisissä.

En koe olevani enää vihainen, ne tunteet tuli ja meni jo suhteen aikana ja silloin eroprosessissa. Nyt on hyvä olla. Ärsyttää vaan, kun ex pyörii mielessä vähän joka asiassa. Kun teen ruokaa, saatan ajatella, että tätä se inhosi. Kun katson telkkarista lempiohjelmaani, tulee väkisinkin mieleen se, että mies aina jaksoi mollata, että tuollaista paskaa katot. Kun illalla on vielä energiaa, en voi olla miettimättä, mikä määrä energiaa meni riitelyyn.

Eron kokeneet, kertokaa milloin tämä helpottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:14"]Ap tässä.

En ole rakastanut sitä miestä varmaan vuosiin. Kyse ei ole siitä. Täysin pystyyn kuollut ja epäterve suhde. Harmi, että eroaminen vei niin pitkään. Ystävä en halua olla, vain pakolliset lapseen liittyvät asiat hoidetaan sovussa.

Mies kohteli minua huonosti ja epäilen että tämä on jotain henkisen väkivallan rippeitä. Kun toinen on aikoinaan saanut henkisen yliotteen, niin siitä on vaikea päästä eroon, vaikka itse henkilö olisi poissa.
[/quote]

Minulla sama..erosta 2 vuotta jo ja mietin häntä usein...huonoja asioita.Exässäni on vahvasti narsistisia piirteitä ja hän petti minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Mieti viellä kuka on elämäsi mies mieti kahdesti

Vierailija
4/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti milloinkaan. Erosta vuosi ja minäkin ajattelen eksääni joka hetki. Tosin itse en olisi halunnut erota. 

Vierailija
5/6 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans puoli vuotta aikaa erosta. Yhteisestä päätöksestä riitaisa suhde lopetettiin, edelleen ollaan hyviä ystäviä mutta samalla tavalla yksin asuessa tulee ajatuksia yhteisistä ajoista, juurikin noissa tilanteissa missä apllä. Vaikka en enää suhdetta haluakaan henkilön kanssa vaan ystävyys riittää, niin ajatukset pyörii aina ensimmäisenä hänessä. Oon miettinyt kyllä jälkeenpäin, teinkö virheen eropäätöksestä.

Vierailija
6/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

En ole rakastanut sitä miestä varmaan vuosiin. Kyse ei ole siitä. Täysin pystyyn kuollut ja epäterve suhde. Harmi, että eroaminen vei niin pitkään. Ystävä en halua olla, vain pakolliset lapseen liittyvät asiat hoidetaan sovussa.

Mies kohteli minua huonosti ja epäilen että tämä on jotain henkisen väkivallan rippeitä. Kun toinen on aikoinaan saanut henkisen yliotteen, niin siitä on vaikea päästä eroon, vaikka itse henkilö olisi poissa.