Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en koskaan/ikinä ole pitänyt Ismo Alangosta,

Vierailija
26.10.2021 |

en Hassiseen Koneesta enkä Sielun Veljistä.
Totaalisen falskia muka-hurja/vaarallista tekotaiteellista pskaa.

”Affe on siirtynyt kitaraan. Hän hakkaa kielet poikki yksi kerrallaan, kunnes jäljellä on vain yksi, jota hän takoo hurmioitunut hymy huulillaan. Jukka ja Jouko ovat vaihtaneet instrumentteja keskenään, minä paukutan rumpuja kuin kysymys olisi elämästä ja kuolemasta”.

Neljä tuntia keikan alkamisesta tilanne päättyy järjestysmiesten väliintuloon. Alanko sätkii ilmassa, kun hänet nostetaan rumpujen takaa.

”Takahuoneessa Vinski (valomies) retkottaa tuolissa talvipalttooseen kääriytyneenä, pipo silmillä. Tasaisin väliajoin hän kohottaa kätensä ja nostaa jallupullon huulilleen. Mies on vihainen. Hänelle on selvinnyt, että olimme ennen keikkaa nauttineet happoa ja hän oli jäänyt ilman."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/37e293c0-6623-4c68-950b-8dcf61…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt. Mut kyllähän noi jutut saa Alangon kuulostamaan idiootilta.

Vierailija
2/5 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään vieläkin, Hassisen Koneesta alkaen. Noista keikkatapahtumista on mennyt aika jos toinenkin. Ei ihan tätä eikä eilispäivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään vieläkin, Hassisen Koneesta alkaen. Noista keikkatapahtumista on mennyt aika jos toinenkin. Ei ihan tätä eikä eilispäivääkään.

Kyllä mäkin tykkään edelleen musiikista. Käsitys ihmisestä musiikin takana vain muuttui negatiivisempaan suuntaan

Vierailija
4/5 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassisen Koneen ekat biisit menivät nuorena, mutta senkin bändin biisien taso laski jo muistaakseni toisesta älppäristä lähtien. Sielun Veljiä en ole jaksanut koskaan kuunnella. Liian outoa räminää minun korvilleni.

Vierailija
5/5 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät siis Tuomari Nurmiosta.